Gjest Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 hei alle sammen,lure bare litt på dæm billi testan! æ tenkt å bestill mæ nån men så såg æ at man må oppgi kontonumeret sitt hvis man vil bestill....å d har itj æ så my lyst te da hehe,lure på om d e nån andre sia man kan bestill ifra utn å oppgi kontonummer? på forhånd takk:)
millymolly&mini Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Vil bare si at jeg har bestilt to ganger fra billige-tester.no- jeg har da oppgitt kontonummer - og har ikke hatt problemer i ettertid pga jeg har oppgitt kontonummer! Skjønner at det kan være litt skummelt, jeg syntes også det første gangen jeg bestilte noe fra internett! Men du kan jo prøve billige-tester.no og se der om det går an å ikke oppgi kontonummer, for så å betale varene i ettertid... Håper du finner ut av det!!
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 tusn takk for svar,d va gubben som sa at æ itj mått oppgi kontonummeret sjø...va litt risikabelt sa hanmen får sjå om æ kanskje gjør d læl da hvis itj æ får positiv test i mårratile:)
Kick80 Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Har bestilt tester derfra tre ganger, og jeg har heller aldri hatt problemer med dem. Det skal være trygt å handle med seriøse selskaper på nettet. Dersom de hadde lurt folk, så hadde du nok fått høre det her inne på forumet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå