Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen,lure bare litt på dæm billi testan!

æ tenkt å bestill mæ nån men så såg æ at man må oppgi kontonumeret sitt hvis man vil bestill....å d har itj æ så my lyst te da hehe,lure på om d e nån andre sia man kan bestill ifra utn å oppgi kontonummer?

på forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at jeg har bestilt to ganger fra billige-tester.no- jeg har da oppgitt kontonummer - og har ikke hatt problemer i ettertid pga jeg har oppgitt kontonummer!

Skjønner at det kan være litt skummelt, jeg syntes også det første gangen jeg bestilte noe fra internett!

Men du kan jo prøve billige-tester.no og se der om det går an å ikke oppgi kontonummer, for så å betale varene i ettertid...

Håper du finner ut av det!!

Skrevet

tusn takk for svar,d va gubben som sa at æ itj mått oppgi kontonummeret sjø...va litt risikabelt sa hanmen får sjå om æ kanskje gjør d læl da hvis itj æ får positiv test i mårratile:)

Skrevet

Har bestilt tester derfra tre ganger, og jeg har heller aldri hatt problemer med dem. Det skal være trygt å handle med seriøse selskaper på nettet. Dersom de hadde lurt folk, så hadde du nok fått høre det her inne på forumet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...