Gå til innhold

Den perfekte bursdagen :D

Anbefalte innlegg

Som dere kanskje har fått med dere var jeg litt deppa fordi jeg skulle fylle 27. Men dagen ble i alle fall kjempebra. Først var det sove lenge og frokost på senga mens vi så på Lost. Så tok vi Fløibanen opp og tusla ned. Etter å ha vært hjemme en stund gikk vi ut. Sambo hadde ikke sagt noe om hva vi skulle. Han hadde drevet og sendt meldinger og vært veldig hemmelighetsfull i mange dager og jeg var sinnsykt nysgjerrig. Vel, først gikk vi til Wesselstuen og så Jeppe på Bjerget i en litt mer tidsriktig oppsetning, kjempeartig. Etter dette fikk jeg vite at nå skulle vi spise. Han hadde bestilt bord på Potetkjelleren. Kjemperomantisk sted og herlig mat. Vi hadde startet med en flaske vin under Jeppe på Bjerget og det ble ikke mindre vin nå, et glass til hver rett, he he. Jeg tror vi begge ble temmelig bedugget under måltidet, men vi spiste masse og drakk jevnt så det gikk fint:) Dessuten hadde vi det kjempekoselig, det var nesten som å være nyforelska igjen:)

Så til slutt på kvelden gikk vi på en vinstue og der satt to av venninnene mine og venta på oss, kjempekoselig! Der delte vi enda noen flasker vin og mere god mat og dessert.

Alt i alt en en perfekt dag og jeg og kjæresten min koste oss så utrolig sammen at alle mine tvil om det er han jeg vil være sammen med er i alle fall borte nå.

Nå står han på kjøkkenet og lager en meget sein frokost og etterpå skal vi spise kaken han har lagd, men som vi ikke fikk spist i går:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8759083-den-perfekte-bursdagen-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...