jordbærsjokolade Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har ingen erfaring med disse (eller med noe annet merke) men dette så da billig ut eller ?http://www.tommeetippee.co.uk/shop/browse/re-usable-nappies Noen som har peiling på disse tøybleiene?
jordbærsjokolade Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2007 Men det går ikke an å bestille de til Norge, så frustrerende!!!!
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Det står jo ikkje kva det materialet som bleiebuksa (nappy cover) er laga av, anna enn at det er vanntett. Kjipt viss det er plast, for då forsvinn jo litt av poenget med å bruke tøybleier som pustar. Og den minste storleiken kan ein jo ikkje bruke så lenge, så eg trur eg ville gått rett på size 2. Men om du kjenner nokon i England kan du jo bestille heim til dei og så kan dei sende det til deg. Så slepp du tollen også
jordbærsjokolade Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg så bare at typen hadde vunnet masse priser i England jeg, så nå har jeg bestillt Cotton Bottoms Birth to Potty Pack på e bay, litt dyrere men syntes de så så bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå