vekten81 Skrevet 25. mars 2007 #1 Del Skrevet 25. mars 2007 Ser du kommer fra Ålesund. Arti Har ikke sett så mange herfra her inne. Vi bor i spjelkavika Har en skjønn jente født 9 Juli... Og heier selfølgelig på AAFK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #2 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei :-) Da bor vi ikke så langt unna deg, vi bor på Blindheim :-) Vi har sikkert lagt på barsel ilag vi da, jenta mi ble født 8.juli. Men jeg lå for det meste på rommet mitt da... (keisersnitt) Er du fra Spjelkavika? Jeg er oppvokst i Lerstadbakken. Hmm, lurer på hvem du er ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2007 Lurer faktisk på om vi kunne ha gått på barselgruppe ilag.. Tror jeg vet hvem du er. Er du venninne med Torunn kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #4 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja, det er jeg :-) Naboer. Jobber samboeren din på Kis? Da vet vi hvem dere er også :-) Hvordan går det med jenta deres da? Verden er ikke stor da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja det gjør han Synest å huske at datteren deres het Maja så hadde en mistanke om at det va dere Hannah har det fint. Snill og go hele dagen.. Arti å treffest her :-) Jenta deres da? Hannah har begynt å bevege seg mye så mp passe på henne hele tiden...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #6 Del Skrevet 25. mars 2007 Hehe, artig! :-) Jo, hun åler seg rundt her, så hun kommer seg dit hun vil - og dit vi IKKE vil :-) Så må ha øynene på ho ja! Ho lika jo å ligge i leikegrinda i også ei stund da, så da får vi iallefall gjort nåkke. Vi møtes no forresten e, kjersti og gro en gang i blant. Artig å se kor stor forskjell det e på dei som e født så nærme i alder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mars 2007 Kjenne til d ja... utroli ka spennende ledninge å sånt e..hehe.. Rita fra gruppa bor i nabohuset her å dattera deira e ca en mnd eldre enn hannah, men ser ut som det e maaange fleire mellom dei.. hehe :-) No e hannah ganske liten... Men selfølgelig verdens sjønneste hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #8 Del Skrevet 25. mars 2007 Ja, dei e jo selvfølgelig verdens skjønneste :-) Maja e vel rett under 9 kg no kan e tenke me og begynne å vokse utav 74 klær! Det går jo så utrolig fort! Frustrasjonen har vært temmelig høy her i det siste, før ho lærte se å åle se... Men merka det på ho me engang det e ett eller anna ho ikke får til...ja, da blir det leven! Må si ifra hvis du skal på besøk til torunn en dag da, så kunne vi ha fått truffe Hannah :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 25. mars 2007 Hannah e berre 6,5 kg ho.. nokken må jo ver små oxo.. hehe.. litt sutring her i gården oxo når ho ikkje får til, men såå stolt når ho får til da E ikke så masse inne me torunn desverre.. Oss e veldi flink til å prate om å bli flinkere å besøke folk,men litt for flinke til å bare prate om det.. hehe.. Men ska si fra om oss klare å få ut fingern å besøke dei en dag ja Kan jo si fra neste gang du ska treffe gro og kjersti (litt usikker på om d va d dei heite...??) så kan e kanskje bli me dokke? E ikkje så flink å treffe andre me små på hannah sin alder ..får nesten litt dårlig samvittighet Men har fått vite at oss får barnehageplass til ho så da treffe jo ho fleire likesinnede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #10 Del Skrevet 26. mars 2007 Skal faktisk treffe gro og kjersti imorgen, hjemme hos gro. Ho bor jo ikke så langt unna dåkke - i fremmerholen. Litt kort varsel, men hvis det passa så må no du bare si ifra - kjekt med ei jente til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei hadde vært kjekt det.. Kor ho bor hen da? E jo litt dårli på å finne fram e da, men ska vel klare det ..hehe..Bli arti å sjå bebisane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #12 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, så kjekt at du vil være med :-) Jeg prøvde å sende deg en privat melding nå med beskrivelse, men la deg istedet til listen min som venn :-) hehe :-) Du har nok ikke åpnet for å motta post? Iallefall, du kjører ned med borgund videregående skole, der har kommet en ny innkjørsel og det er den du skal kjøre ned. Så kjører du til høyre når du ser noen nye hus (firmannsboliger) på høyresiden. De bor i en av firmannsboligene på venstresiden. Jeg har en mørkegrå WV Touran som kommer til å stå parkert utenfor. Var kanskje ikke den beste beskrivelsen dette her, men hvis du snakker med Torunn kan du få nummeret mitt med ho, så kan du ringe meg om du ikke finner frem :-) Vi møtes kl. 12 forresten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 26. mars 2007 Dataen er ikke helt med meg i dag.. Fjerde gang jeg prøver å sende melding nå så håper det går denne gangen Tror jeg skal klare å finne fram, men kan kanskje få nr ditt me Torunn just in case... hehe.. Blir kjekt i morgen.. håper dei andre synst det er greit at vi kommer :-) Klokken tolv passer fint for oss.. Hannah bruker å våkne rundt den tiden etter dagens første dubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #14 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, dei syns det var kjempekjekt at du ville komme :-) Det er samme med Maja, hun våkner som regel rundt halv 12 etter første dubben, så det passer bra i programmet vårt også :-) Mulig Kjersti og Gro eller bare Kjersti skulle gå en tur rundt Lillevannet også i 11-tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 26. mars 2007 Treffer kanskje på henne der jg da Holder på å legge ut bilder på profilen min, men dataen er helt mongo i dag så holder på å bli gaal..hehe.. Men,men.. får det vel til til slutt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #16 Del Skrevet 26. mars 2007 Hehe, ja det er ikke alltid så lett... Mang en gang dataen min neeeesten har havnet i veggen:-) Tålmod! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 26. mars 2007 hehe...ja det e like før den går i veggen her no Fikk ivertfall lagt ut et par bilde, men no e tålmodigheta mi oppbrukt :-) Snakkes i morga.. Ringe dg om jg ikke finner fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #18 Del Skrevet 26. mars 2007 Sjekka profilen din, blei jo kjempera det! Sendte de ei melding med mob.nr mitt e sånn i tilfelle :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vekten81 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 26. mars 2007 Fikk akkurat nummeret ditt med torunn på msn. Kan legge meg til der om du vil. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå