nr2påveinå Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hei, jeg er ny her og vet ikke om dette har vært oppe tidligere. Har ofte fått høre at hvis jeg slutter å røyke, så blir jeg garantert gravid. I grunnen et ganske godt råd, men nå har jeg prøvd aktivt å bli gravid i nesten tre år etter en MA i 11. uke, og for å være helt ærlig, så går det litt på nervene løs. Det gjør det ikke akkurat lettere å slutte. Røyker ca 20 røyk om dagen. Noen her som har vært i tilsvarende situasjon og som eventuelt har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Det eneste rådet fra meg er å bråslutte,det fynka best på meg og syntes det var herlig å slutte. Det er vanskeligere med den "trappe ned" metoden. Jeg vet om ei som strever med å bli gravid. Hun var overvektig og storrøyker. Jeg er sikker på at hvis hun hadde stompa røyken og lagt om kosten, hadde det gått sin gang..men jeg skal ikke si jeg har rett.. Jeg tror også at hvis du slapper av, og ikke tenker sånn på å bli gravid hele tiden, så plutselig.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå