Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 25. mars 2007 #1 Del Skrevet 25. mars 2007 Har termin 5. juni men har fått innvilget planlagt ks i slutten av mai.. Så hører vel egentlig til her, men kommer til å være innom juni-klubben også.. Hvordan står det til med damene og magene da?? Her i gården er det slitsomt.. Har en gutt på 16 mnd fra før som er rimelig aktiv, og med mamma som er sykemeldt og ikke får lov til å gjøre noe blir det veldig mye frustrasjon fra hans side.. Heldigvis er han i barnehage 50 %, og resten av dagene må jeg prøve å skaffe han barnevakt. Jordmor har gitt meg klar beskjed om å ikke ha han hjemme hele dager, det blir for tungt for meg.. Ellers har vekta økt med ca 9 kg, men alt ligger på mage og pupper. Bekkenet krangler kraftig, leggene spreller som gale noen ganger og halsbrannen river!! Men det er verdt det! Jeg har så smått begynt å ta frem babyklær og handla noen få ting. Skal vaske og legge i skuffer snart. Vogn og bilstol er bestilt, men babyrommet venter vi med å pusse opp til sommeren er over oss for fullt.. Gleder meg vilt til å bli tobarnsmor!!!!!! =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8758171-heia-kommer-innom-her-ettersom-jeg-skal-ha-ks-i-mai/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleprins og mamma Skrevet 25. mars 2007 #2 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei og velkommen hit! Jeg har termin 4 mai og har fått planlagt keisersnitt 18 april. Skulle vel ha gått over til april-klubben men velger å være her i og med at det er her jeg har holdt til nesten hele svangerskapet. Jeg er nå i uke 34+4 og er veldig klar for å gå ut i permisjon om 3 uker. Blir vel så jeg begynner å telle ned dagene snart. Har lagt på meg 10 kg så langt og merker at alt blir tyngre og at energien faller for hver dag. Jeg har også en krabat fra før - aktiv 2-åring - som også krever sitt. Mamma har ikke så mye energi som hun skulle ha ønsket for tiden. Kommer nok sterkere tilbake om noen uker. Gleder meg også til å bli tobarnsmamma!! Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8758171-heia-kommer-innom-her-ettersom-jeg-skal-ha-ks-i-mai/#findComment-8758466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå