Gå til innhold

Hvorfor svarer ingen???

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg og venter på svar... mens andre innlegg blir besvart i en fei. Mitt spørsmål er kanskje litt for enkelt for dere?! Jeg er bare så glad for at ikke mensen er kommet etter mange skuffelser når den er på dagen.. Den skulle ha kommet på fredag. Hvis jeg tar en test i dag, vil den vise at jeg er gravid hvis jeg er det. Eller er det for tidlig?

Jeg er like spent hver gang jeg er på do.....

Hilsen håpfull.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8757767-hvorfor-svarer-ingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også skulle hatt mensen på fredag og jeg testa svak positiv på torsdag morra og fredag morra...fredag ettermiddag så tok jeg en cb digital og der lyste det gravid mot meg før det hadde gått 1 min !!

du kan jo bare ta en test om du har en hjemme, jeg hadde ikke orket å vente hehe

lykke til håper du også er gravid :)

Hei og velkommen gitte72!

Hvis du hadde ikm på fredag så høres jo dette veldig lovende ut. De fleste som er gravide tester nok positivt på ikm-dagen, men som sagt, for noen kan det ta lengre tid. Og noen få tester positivt 4-5 dager før mensen skulle ha kommet.

Har du prøvd lenge? Har du barn fra før osv? (Jeg er selv 65-mod, har 3 store barn og prøver på en attpåklatt)

Nå har du forresten kanskje vært å kjøpt en test på apoteket. Så spennende. Oppdater oss da!

Krysser fingrene for at du får positiv test!!!

Annonse

Dette høres lovende ut!!!!!!!!!!!!!!

(Håper tanta fortsatt holder seg borte!)

Du kan trygt teste nå, vanlige tester gir utslag fra første uteblitt ikm dag, så nå burde du iallefall ha hcg nok til å få positivt utslag8D.

Jeg har hatt problemer med å komme inn/få innlegg på bim denne helgen, sikkert derfor du ikke fikk noen svar med en gang.

Lykke til - xxxxxxxxxfingre og tærxxxxxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...