Gå til innhold

noen fler som har begynt å planlegge nr to?


desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

jeg og sambo er snart klare fårå prøve på nr to,men jeg skal vente til april, mai slik at det ikke blir et desemberbarn til... husker den usikkerheten på om hun skulle komme på julaften.,... det vil jeg ikke en gang til... er det bare vi som tenker på dette allerede eller er det flere der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Vi har tenkt vi også, men har bestemt oss for å begynne i april/mai neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også redo før nr to!! vi har tjuvstartat lit men vi vill ikke heller ha ett desemberbarn till så vi "venter" men ikke så lenge till!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjuvstartet så smått vi og, men starter "seriøs" prøving fra juni =) Har ennå ikke fått mens tilbake (delammer), har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått tilbake mensen, men prøver seriøst fra den kommer... Vi brukte 4 år på tulla nå så har desverre ikke store forhåpninger... men jeg håper jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skulle nok jeg ha svart noe lignende det som de andre har svart. dere er mer enn gode, må jeg si!!! planlegge neste unge så kjapt!!!! jeg snakker for meg selv, syns jeg var gal nok som ble gravid 7 mnd etter fødselen med første mann, for min del er det gått tre mnd (i dag!!!) siden vi fikk jenta vår, men gu kor kjekt d e!!! blir nesten misunnelige her jeg sitter og leser om dere som vil ha et nytt barn, og gå gravid.... det var for min del en NØDELI tid, frisk og rask var jeg!!! men må roe meg ned nå og konse på de jeg har!

 

på forhånd gratulerer da!

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på med x-mambo-baby...viktig å tå vare på de to jeg har fra før, men jeg kunne nok tenkt meg en til kanskje, men ikke nå - det er for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en til, hvis den kommer i desember blir de født samme år, gutten min komm 2 januar.

 

(er her litt likevel forde jeg hadde termin 30. des)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner vel litt "aktiv" prøving snart tenker jeg. kunne godt tenke oss et januar/februar/mars/april-barn 2008 ;-) hehe...Vårbarn! Synes desemberbarn varveldig fint og jeg da.

Men har ingen store forhåpninger, vi brukte lang tid på Mira. Går og venter på mensen....Lettere å sette i gang da. Del"ammer" (pumper), men ingen mens ennå..Kom da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...