Gå til innhold

Termin i dag

måken og vesla

Anbefalte innlegg

I dag har jeg ul-termin!!!

Foreløpig har det ikke skjedd så mye. Jeg føler meg egentlig som en tikkende hormonbombe, plutselig tar til og med jeg lett til tårene, eller blir veldig hissig...

Har hatt mensmurringer i magen i natt og nå utover formiddagen, men ikke på et stadium som kan kalles rier. Nå skal jeg spasere en tur i solen, og så får vi se om det utvikler seg til noe mer, eller om jeg blir med i overtidsgjengen.

Fortsetter under...

Det må være rart når den magiske datoen kommer.

Håper du slipper gå lenge over. Spennende å følge med på bim fremover,

Hos meg er det ikke tegn til noe som helst. Selv om det bare er en uke igjen til termin. Tror jeg kommer til å gå lenge over.

Ha en god tur i solen. Tenk snart kan dere trille tur . Litt rart å tenke på er det ikke?

Annonse

Spennende tider! Å gå hjalp veldig for min del. Spesielt i trapper. Vi bor i 6 etg så jeg tok noen runder opp og ned. Ikke så moro, men det var effektivt! Lykke til. Ring føden dersom du er engstelig. De er der for å hjelpe oss! (Ellers kan det være effektivt å drikke sukkerholdig drikke av noe slag. Da tar gjerne aktiviteten seg betraktelig opp. Det prøvde jeg en gang jeg ble engstelig pga lite aktivitet, og ble beroliget ganske fort.)

Håper alt står bra til der inne, ikke så dumt å sjekke synes jeg hvis du er urolig selv. Men aktiviteten går jo opp og ned så det er sikkert bra. Kanskje den lille sparer krefter til noe stort den vet skal skje i natt? Lykke til i hvertfall, jammen er du heldig som er så langt:) Vi andre får nyte ventetiden i sola. Blir jammen mye is på meg om dagen...:)

synes du skal kontakte føden om du er engstelig. De tar godt imot deg og kan sjekke at alt står bra til med deg og den lille :-)

Ikke godt å være engstelig heller.

Camilla var roligere ca annenhver dag helt på slutten, og skikkelig aktiv annenhver dag...er visst vanlig men er det mye mindre enn du er vant med så ta en liten sjekk du :-)

Masse lykke til og hold oss oppdatert...er så spennende...

Masse fødestøv i lufta rundt deg nå så suuuuug inn:-)

Jeg sender alt det fødestøvet jeg kan finne rundt omkring... håper noe snart skjer for deg... du går en spennende tid i møte. Det jeg syns var mest frustrerende var at jeg ikke visste når det skulle skje...

Ønsker deg masse lykke til fremover.

Og skulle du trenge en tur venn, så bare skrik ut, vi er ute å triller hverdag så vi kan gjerne ta følge med en som har knøttet inne i magen ennå......

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** håper dette er nok fødestøv, hvis ikke skal jeg prøve å samle opp litt til i morgen også

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...