Gå til innhold

Huff jeg blør! :(


Gjest

Anbefalte innlegg

Har vært på legevakten, som ikke gjorde annet enn å konkludere med at graviditetstesten var negativ. Jeg skal liksom være 4+6 idag, men startet å blø i natt....

 

Det kjennes og ser ut som jeg har mensen. Altså ikke noen liten lett blødning. Huff a meg....

 

Kan det være over? Magefølelsen sier at dette var dett, men et bittelite håp er der likevel... Noen som har lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg blødde 11 januar å mistet, men ble befruktet 2 uker etter uten mens mellom. . det er veldig vanlig å miste en eller annen gang, men nå er du klar for å bli raskt gravid igjen. . stå på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis testen var negativ er nok håpet ganske lite ja. Målte de HcG nivået i blodet ditt?

 

Når jeg har mista før så hardet vært som en mensen, både smertene og blodet...

 

Sender deg en kjempestor trøsteklem!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...det samme sjedde med meg når jeg fikk vite at eg va gravid første gang...begynte jeg å blø dagen etter at jeg fikk vite at jeg var gravid...det skjer ofte første gang man blir gravid..nå er jeg grvid igjen, å det blir nåkk du også snart...det er jo alltid trist når dette skjer, lykke til..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt på 7 tester forrige helg, og på onsdag. Fredag ettermiddag hadde jeg sterke kramper i magen i 1 1/2 time, som ga seg like plutselig som de kom. Tenkte ikke mer over det, var øm i magen hele lørdag, men har jo lest at det kan man være, akkurat som om man venter TR. Natt til idag begynte jeg å blø, akkurat som om jeg har mensen, og akkurat like vondt. Det har enda ikke stoppet, så jeg regner med at det er en tidlig SA på gang.

 

Var på legevakten idag morges, der gjorde de ingenting annet enn å ta en test (på tredje urin den morgenen). Den var negativ.... Det taler sikkert for seg selv. Det eneste jeg lurer på er at den typen test de bruker der på legevakten, kan man også kjøpe til hjemmebruk. Da jeg testet postivt forrige helg var det på CB digital, og andre tiss-på-pinnen tester. Den typen legevakten bruker slo ikke ut forrige helg, og heller ikke i dag. Er det mulig at de andre 7 har tatt feil, eller er det fortsatt et bitte lite håp? Kan det være rester av andre egg som er på vei ut, jeg er jo iflg. egne beregninger 4+6 idag. Så det er jo veldig tidlig da......

 

Noen med lignende erfaringer? (og som endte bra....?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høyrest ikkje så bra ut... Eg har nettopp hatt ein liten blødning, og fekk beskjed om at dersom eg fekk større blødning (som mens +) og/eller (sterke) mensaktige smerter var det sannsynlegvis ein spontanabort.

 

Du får nesten berre vente nokre dagar og ev. ta ein ny test når du har slutta å blø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...