Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Hihihi, trenger litt annet å tenke på selv, så jeg slenger meg på her.. Foreløpig ingen store planer på oss, kommer jo litt an på situasjonen liksom... Nå spørs det jo om jeg blir ruger denne gangen, siden jeg har produsert ALT for mange eggposer, så da kan det jo hende ting blir utsatt til rundt sommeren..... :-(

Har dere ferieplaner da?

Annonse

Du kan ha med deg donor som kan være en venninne, søster eller andre, men du kan ikke velge en donor ut fra en liste som klinikken har. Det vet jeg du kan gjøre f.eks i Russland. Vi måtte kun beskrive oss selv (høyde, vekt, hårfarge, øyenfarge), og si evt kriterier som vi ønsker hos donor, så velger klinikken donor for oss. Det vil være fullstendig anonymt. Pga regelendring i Finland vil det fra september være forbudt med anonym donasjon.

Jeg har faktisk flere venninner (som ligner litt på meg) som har tilbudt seg og hjelpe oss og være donoren vår, men sambo ønsker ikke dette. Han vil føle det rart om vi lykkes, og se barnet sammen med venninnen/donoren vår. Jeg skjønner han, så det er vel best at det foregår anonymt:o)

Hei på deg Linnen!

Godt å tenke på noe annet !Så dette var en positiv tråd !

Vi har et forsøk i midten av juni,og ingen ferieplaner egentlig...

Men en tur til sol og sommer blir det nok,og en kompromiss-tur på motor sykkel blir det vel også...

Alt i alt tror jeg dette skal bli en fin sommer.En venninne-tur til en storby i Europa står også på tapeten.Men alt er ikke avgjort da man lever litt på vent når situasjonen er som den er...

Men først skal jeg nyte våren,og alt den bringer med seg.

Jeg håper du klarer å kose deg litt i rugeperioden også!

Klem fra

Hei på deg! Er du ikke ute i det helt sinnsykt nydelige været da??? Jeg skulle gjerne vært det, men er så sinnsykt forkjøla at jeg holder meg inne. Steker opp kjøttkaker til påsken da jeg får masse besøk. Gleder meg til det.

I sommer skal vi hjem til mine trakter på østlandet, og så har vi leid hytte i Søgne. Det må bare bli digg. Kunne tenke meg en sydentur, men det får bli til jul eller neste vår eller noe.

Jeg er på jobben på sykehuset jeg, så får ikke kost meg ute nå nei, sukk!! Men derimot så har jeg mange pasienter som jeg får ødsle min kjærlighet over, hehehehe... Koser meg på jobb jeg, har vært litt rolig i dag da, så lurer meg litt på dataen *smiler*

Men når jeg kommer hjem...

Jeg synes det er så flott at man har muligheten til dette. Synes det er rart at det ikke er praksis i Norge også, når de praktiserer sæddonasjon!! Men jeg synes fortsatt at det burde være anonyme forhold rundt dette... For det er jo uansett de som bærer fram barnet som er de "biologiske" foreldrene i mine øyne :-)

Stor klem til deg

Tusen takk, det var godt og høre:o))) Blir litt spennende og se hvordan man reagerer om man skulle lykkes. Regner med at både svangerskap og fødsel er med på og gjøre det til min sønn eller datter. Blir noe helt annet ved adopsjon, som jo vil være alternativet vårt, der man verken får med seg det ene eller det andre. Jeg har siden jeg var liten drømt om og få gå gravid og kose meg med magen, og kjenne livet fra innsiden:o)

Du er ruger nå?? Håper du sitter med en positiv test etterhvert, og at rugeperioden din vil vare i 8 måneder til:o)))

Klem klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...