Gå til innhold

Kan jeg teste i dag??

Anbefalte innlegg

Hei! Er ny på denne sida. Jeg er 35 og har ingen barn. Vi prøver og vi prøver. Men: Skulle hatt mensen på fredag :) Den er ganske regelmessig, så kanskje det er håp. Jeg tenkte meg på søndagsåpent Apotek i dag og å kjøpe tester, men er det for tidlig???

Hva er forøvrig Pergo?

Hilsen håpfull

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8756986-kan-jeg-teste-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Noen tester kan tas opptil tre dager før forventet mens. Det står på pakken. Du kan nok helt sikkert teste i dag dersom mens var ventet fredag!

Pergotime er et hormontilskudd som hovedsaklig gis til kvinner som ikke har eggløsning/mistanke om manglende eggløsning. Dette hormonet modner eggene. Noen (som meg) får Pergo utfra alder (jeg er 41) for å gi et ekstra "puff" dersom eggene ikke er helt topp. En bivirkning er at mer enn ett egg kan slippes, og for de med "dårlige" egg kan det være fordel slik at iallefall ett av dem er "frisk" og kan føre til svangerskap.

Les mer inne på www.felleskatalogen.no (skriv inn pergotime i søkefeltet)

Masse lykke til med testing!

=)

Grunnen tuil at du ikke fikk mange svar på dette innlegget er nok rett og slett fordi du er ny her. Det blir litt annerledes å skulle "heie" på ei fremmed jente som ikke skriver her før den dagen hun tester pos. For all del: Hyggelig at du er gravid, men den helt store begeistringen føler jeg nok ikke i og med at du ikke er "kjent" her inne. Lykke til med svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...