Gå til innhold

Hva slags vogn velger dere, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel egentlig bestemt meg for Simo kombi 625, pga at jeg synes det er fint at den er vind- og vanntett. Det er stor bag, vendbart håndtak så man lett endrer sitteretning for barnet.

Også synes jeg den er fin og klassisk, og stilig pga Soft-line serien som er kommet.

Det eneste er at den er litt tung....

Moro å høre hva andre velger, siden jeg selv egentlig ikke har tenkt på noe annen vogn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Simo kombivogn. Har vært veldig fornøyd med denne. Men den er tung å trille, samt få inn i bilen. Vil ha en lettere vogn nå, tror jeg går for en TFK.

Skrevet

HAr hatt simo kombi og vore veldig fornøyd med den!! Hadde bagen veldig lenge før vi måtte ta den ut, og det var en stor fordel. Når det bles ute, så ligg babyen lunt og godt. HAr heller ikkje tenkt over at den er så tung å trille. Men no har vi bestillt oss sportsvogn. emmaljunga city cross. Gler oss til å få den. Den var ivertfall veldig lett å trille. Til første mann brukte vi faktisk simo vogna til 3årsalderen. Denne gongen her bytter vi ved 1års alder. Simoen skal i barnehagen og brukast som sovevogn.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Synes det er viktig med stor bag, siden vi får oktober/november baby.

Skrevet

Jeg var helt bestemt på en Simo kombi helt fra starten av, så når jeg var 16 uker på vei så var vi så heldige at vi fikk tak i den siste svarte de hadde her i by`n (2006 mod.), med vendbart håndtak og greier, vi er storfornøyde! Ville ha en stor og god vogn til Nurket, liker ikke sånne små 3-hjulinger, fancy å se på, men ingen komfort for de som faktisk skal bruke den. Vet Simo`en er tung, men får så mye igjen for den likevel synest jeg. Men kommer nok til å kjøpe en litt mindre trille etterhvert, som vi kommer til å bruke på ferieturer ol. Vi drar en del med fly til familien min i en annen by, så da kan det være greit med en mindre vogn til det bruket etterhvert. Har kikket på en Teutonia Timmy, akkurat snedden nok til vårt bruk, og så har den full liggestilling. :-)

Skrevet

Vi venter denne uken vår TFK Joggster Twist levert :o) har enda tilgode å høre noen som er misfornøyd med vognen, eneste er vel da at sittedelen er bare forovervendt...men det gjør ikke noe.. bag er stor og god, og det er en lett vogn :o)

Skrevet

Har Simo kombi fra forrige mann, gleder meg til å finne frem bagen igjen... Vogna er egentlig helt utrolig fin i fargen, ikke falmet i det hele tatt. Er 2 år gammel og har vært i bruk daglig.

Skrevet

Jeg har en Simo kombi 2004 modell, den skal jeg bruke med den lille i magen og..

Hadde tidligere en simo kombi 95 modell som jeg kjøpte brukt, var så fornøyd med den vogna at det falt seg naturlig å kjøpe ny simo kombi da den første hadde sett sine bedre dager... Men vogna var godt brukt, kanskje ikke akkurat like pen som den engang var, men like hel, så jeg ga den til en barnehage som var trengte vogner.

Og så gikk jeg og kjøpte den jeg har nå.

Jeg har falt for simo kombi pga god plass til babyen, vogna er pen å se på, den er god å trille og har god plass til varer.

Gleder meg masse til å hente ned vogna fra loftet...

Skrevet

eg og har simo kombi, hadde eg skulle valgt vogn no hadde eg nok gått for bugaboo cameleon den har mange fine løsninger og har kjempe stor bag, vendbart styre, mye lettere en simo, men samme comforten for babyen, no kan du også få vinterhjul på denne vogna så da ser den mye bedre ut, en med desse små hjulene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...