Gå til innhold

Treff lillestrøm.


Babyfacepsycho

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann, treffet ble jo ikke avlyst allikevel jo.... Hørte nemlig det var avlyst, men nå ser jeg at det blir treff alllikevel. Hadde jo tenkt til å trille en tur innom!

 

Jaja, jeg får prøve å komme neste gang. Bor ikke så langt unna, men har nå andre planer for dagen. Skal hjelpe min kjære som har tatt seg fri i dag med å bygge trapp i hagen - hihi...

 

Kos dere på cafe i finværet! Jeg skal ta på meg arbeidsklær og tilbringe tiden i hagen, mens Ella sover søtt i vogna si :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet kjempesnørrete i dag...og fant ut at det var best å holde meg hjemme, for jeg har nok fått influensa av typen. Vil jo ikke smitte noen bebiser heller da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre så fikk vi litt dårlig tid og det ble litt stress... da vi var på vei var klar til kjøre var klokka 12.. tenkte det ble altfor sent.. vi får være med på neste treff. håper det ikke blir lenge til neste gang..:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens!!!

Vi var hele 2 personer på treff i dag.men det var koselig å sitte ute i solen. Vi kan jo prøve å møtes en annen dag og kanskje litt senere. feks. kl 13. Da er det kanskje fler som rekker det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med og sette opp et treff etter påske? Og litt senere på dagen. Hade jo vært koselig om vi hade blitt litt flere da. =)

 

Takk for hyggelig treff igår forresten. =) Nydelig liten gutt du har.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja takk for et hyggelig treff, det var godt at i hvert fall en var der. Og du hadde en kjempe søt datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...