Listende fleeceteppe Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Testet positivt i dag, så nå kommer jeg forsiktig inn her og håper at alt går bra! Er så glad!!
Rakri Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 GRATULERER Flyttet inn her i går, jeg :-) Har termin ca 3des, hva med deg?
Listende fleeceteppe Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Hei! Har hatt litt ustabil syklus, så har regnet med 35 dagers syklus og 17 dager mellom el og tr, og da fikk jeg termin til 28. november, så da er jeg fem uker i dag!
pandabjørn Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Gratulerer med spiren i magen utrolig mange som har testa positiv siden fredag hihi jeg testa fredag og det lyste gravid mot meg..jeg er 4+1 skifter uke på lørdagene
Listende fleeceteppe Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2007 Det stod 5+0 på meg i dag, har ganske lange sykluser, og gikkderfor lang tid før jeg turde teste. Har ikke helt gått opp for meg ennå... Både mannen og jeg sitter her noe sjokka..Bare sender hverandre noen blikk innimellom! Håper dette går bra, blir jo litt skremt av hele greiene da... Gøy at dette var en bra testehelg for flere, godt å ha noen som er kommet ca like langt som en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå