Gå til innhold

TFK...som kombi?

Rosalille og sjarmtrollene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange som snakker om denne vogna så nå har jeg så og si bestemt meg for denne. I allefall som sportsvogn. Er det noen her som bruker den som kombivogn? Hvordan er det?

Jeg prøver å overbevise sambo om en tur til Amsterdam. Vi har aldri vært der + at jeg tenkte vi kunne kjøpe med oss en vogn hjem da :) Hørt at det er en fin by å reise til så det frister. Når flybilletten koster fra 250 kroner så er det ikke all verden. Jeg har såååå lyst å reise bort noen dager. Tanken var Paris, men der har vi vært før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjempefin med bagdelen,som er en av de største også ;-)

Hadde jeg skulle kjøpt på nytt nå til velsa hadde det blitt TFK med bag-og sportdel,da har man vogn så lenge man trenger!

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har en Simo komvivogn fra før, så trenger egentlig ikke noen ny. Men har så lyst på en TFK. Og Simoen er tung å trille og tung å få inn i bilen. Prøver å finne alle slags unnskyldninger til å kjøpe en ny vogn:)

Rosalille: Dersom man reiser til Amsterdam f.eks å kjøper vogn, betaler man da kun det vognen koster der nede? Må man betale ekstra for å få den til Norge?

Skrevet

Jeg aner ikke. Det er et annet innlegg om det litt lenger ned på siden her. Ei jente der samboern skal ha med seg vogna fra nederland. Du kan lese der. Lurer på om man må betale overvekt eller noe....

Skrevet

hadde kjøpt med hardbag.dette fordi den kun er forovervendt.

Skrevet

Du trenger ikke betale noe toll eller moms på den nei. Tror man kan ha med varer for under 5000 eller 10 000, vogna går vel uansett under den grensa tror jeg.

Noen av utsalgstedene kan skrive ut en sånn seddel (husker ikke hva det heter) sånn at man kan få, den i dette tilfellet nederlandske, momsen igjen i tollen. Blir liksom tollfri vare. Husker ikke helt reglene for dette, men vet om en som gjorde det sånn.

Om du overstiger vekten på baggasjen i forhold til flyet må du betale overvekt. Om dere reiser 2 stk med minimalt bagasje er det ikke sikkert at du må betale overvekt, da holder dere dere kanskje under vektgrensa. heller ikke om du reiser førsteklasse eller har gullkort må du betale for overvekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...