Gå til innhold

flere som reiser seg nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han var veldig tidlig ute, men han har egentlig ikke utvikla seg videre fra det. Går ikke rundt bordet og sånne ting. Bare reiser seg og står og gynger og prøver kanskje mer og mer å slippe seg og gå av ting som lekebilen og div. Men gå kommer nok til å ta sin tid tror jeg. Jeg snudde en lekekasse fra ikea her og den bruker han som gåstol hehe. Men nå har han kanskje blitt stødigere fordi han kan leke seg stående meg den rullende bilen uten å dette på anna enn rumpa...om han ikke er syk og trøtt da. Da går det rett på trynet ;()

Så lykke til med ståingen, det er så gøy frammover nå da.

Annonse

Ser at hun begynner å snuse på hvordan hun skal få det til, men foreløpig så virker det ikke som om at hun tør å prøve ordentlig. Hun får til å komme seg opp i stående når hun bruker meg til å klatre på, da går hun fra magen og opp i knestående, før hun får med seg beina. Men hun er veldig ustø enda, så jeg må støtte henne når hun har kommet seg opp. Slipper jeg henne da går hun i bakken :-)

Alt til sin tid tenker jeg :-)

Har vel reist seg opp på beina i to uker nå. Bruker møbler/leker og drar seg først opp i knesstående og videre opp på beina. Men eier ikke balanse i det hele tatt. Så jeg må jo sitte ved siden av hvert eneste våkne sekund nå da... (Er nemlig bare det som er gøy å gjøre nå...) Litt slitsomt for mor, men veldig stas da... Merker jo at balansen har begynt å bli bedre, men jeg må fortsatt passe godt på. Og han har ikke skjønt hvordan han setter seg ned igjen enda! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...