Gå til innhold

Sommertid og legging

Anbefalte innlegg

Hvordan kommer dere til å gjøre det i kveld mht. legging av de små? Ingrid sovner vanligvis litt over kl 20. Det blir alt for seint med litt over kl 21 på sommerstid synes jeg, så jeg kommer til å prøve å legge henne klokka 20. Men tenkte kanskje at jeg skulle legge henne en halvtime tidligere om dagen.

Hvilken strategi har dere for legging i kveld?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8756274-sommertid-og-legging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må kanskje drøye over to-tre dager og legge henne litt tidligere da. Eller vekke henne tidligere på ettermiddagen så hun blir tidligere trøtt...

Benjamin pleier å legge seg rundt halv 7, så om jeg nå legger han halv 8 så gjør det ingenting. Han kommer nok fort tilbake i vanlig rutine. Han hadde ingen problemer sist vi stilte klokken iallefall, men da var det mørkere.... får bare se hva kvelden bringer..

Jørgen er snufsete for tida så her skal han legger 7 som igår, legger Jørgen mellom halv 7 og 8 ellers også. Kommer an på når middagen blir servert, så tror det går greit. Dra på besøk å slit de ut litt idag, det skal vi, så da sovner han nok etter kveldsgrøt i bilstolen hjem :) Jørgen våkner mellom halv 6 og 6 uansett når han legges...

Jeg kommer til å prøve å legge henne kl. åtte som vanlig. Hun våknet slik hun pleier idag (bare i sommertid - 1 time før enn vanlig) Men klokken var jo i teorien det samme så hun har fått lekestunden sin på morgenen som hun pleier, frokosten til samme kl.slettet og nå ligger hun å tar duppen sin slik hun pleier... Jepp, babyen min er rutinefreak! Avvik fra rutinen og hun blir umulius :-)

Vi får se hvordan det går ikveld. Hun tilpasset seg tidsforskjellen på 1 time når vi var ute å reiste så det forhåpentligvis skal det gå nå også... Men det var jo det med lys/mørke da - det skal bli spennende å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...