torborg Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 hei sann noen som vet om man maa ta ut permisjon fra studiene for aa faa fodselstipend? noen som vet om et studie i oslo med ingen el lite obligatoriske oppmoter og oppgaver??
hit og dit Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 eg har tatt kontakt med lånekassen og venter på svar fra dei. Dei skal undersøke om eg kan motta fødselsstipend, og fortesette å studere med egen finansiering av skolepenger etc. Far kan ikkje motta fødselspenger mens mor mottar fødslelsstipend, dersom det er aktuelt at han er heime istedenfor.
(Muskat) Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Nei, du må ikke ta permisjon. Fødselstipendet får du uansett. Hvis far benytter seg av gradert uttak (jobber minst 50%), og du studerer 100% har du fremdeles krav på fullt fødselstipend. Studier i Oslo har jeg ikke peiling på...
damen Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 bekrefter den som svarte før meg. Du må ikke ta permisjon. Jeg fortsatte etter seks uker. tok mini med meg.. storkoste seg.. Lykke til
m den lille Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Jeg fikk beskjed at å ikke studere var en av betingelsene for å få fødselsstipend. Byråkrati!!! Gi oss ET svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå