Gå til innhold

Mange her inne som har


Yulia

Anbefalte innlegg

vært på fest/på byn siden gullet kom til verden? Jeg føler ikke behov for fest enda...men hmm... det blir kjempekos når det blir tid for årets første utepils en gang til sommeren:-) Er det bare jeg som er "saklig" eller ... og ikke tar meg en øl eller et glass vin i det hele tatt ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har heller ikke vært ute på byen/festet siden gullet kom. Har heller ikke rørt alkohol.

Er ikke spesielt glad i alkoholdrikker, stort sett bare kald hvitvin! det hadde jo smakt :)

Kjenner på kroppen at det hadde vært deilig å komme seg vekk og ut en kveld. Og bare være meg sel og venninne og ikke bare mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvt å gå ut 3 gånger å varit ute 1 gang... å den gangen jeg var ute var med samboern min!! Hade det ikke så bra som førr.. Nå sitter jeg heldre hjemme å tar ett glass vin eller to sammen med samboern min!! Må ju passa på nå, da jeg kan!! Vi hopper på en till snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke vært på byn ennå.. Vi skal prøve på en til nå snart (tjuvstarta litt og hihih..) men venindene mine vil veldig ha meg med på EN bytur før jeg evt blir gravid igjen..

 

Har litt blanda følelser til den alkoholen nå egentlig, vet ikke om jeg ville turt ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smakt en dråpe... Bortsett fra 1/2 slurk øl på julaften (og det smakte pyton...). Men merker nå at jeg har fått såpass mye overskudd at en liten fest/bytur hadde vært koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke smakt alkohol eller vært på byen. Savner det egentlig ikke.

Skal ha jentekveld hjemme en kveld i påsken med kjeks, ost og vin, og da tenker jeg at jeg kanskje skal ta et glass... men vi får se. Synes det er like godt med brus egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjempefint av deg å være avholden jeg! men selv tar jeg meg et glass vin innimellom, og det skal ikke være noe farlig..

Har heller ikke vært på byen siden hannah ble født 15 des, ikke følt for det..har igrunn ikke vært noe tema engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på byn, har ikke lyst heller (tror jeg begynner å bli for gammel for sånt...). Har ikke vært på fest heller, men kunne ha tenkt meg det hvis anledningen byr seg.

 

Men har tatt meg noen glass vin til maten et par ganger. Det var etter at lillegutt hadde lagt seg, og da ser jeg på det som helt uproblematisk. Smakte fortreffelig - lenge siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...