Gå til innhold

heisann nattinatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia,long time no sea :) går d bra med deg? me meg går d strålande...e lykkelig forelsa i ein mann på 31 år å han har 3 barn :) endelig ein mann me baen..så nå har me 8 barn annen hver helg å me stor kose oss..ser du någe bryllup,barn elle någe aent på oss??? eg 15.03.79 å han 24.06-76 takk vennen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Å så kjekt!!!Så no kom lykken inn i livet ditt vennen,og det har du ærlig fortjent!!!Satt å tenkte på deg idag nemlig,og lurte på korleis det gjekk med deg.He he,får så sterkt opp denne lille jenta,blir visst meir enn 8 ja...

Ja,det går fint med meg.Mannen og eg begynnerå bli lei av alt som skal gjerast,men snart er romma oppe og ferdige,så då!!Men i tillegg er det denne skogen som skal ned.Leigte maskin til det,men fortsatt er det litt som ikkje den klarte å få ned.Men snart...Og endelig...har eg bestemt meg for å slutte å amme,som du sa,han kjem nok ikkje på det med det første nei.Så på mandag så skal eg til akupunktør,som skal sette ei nål for å avslutte mjelka.Men orker du å sjå om det går fint?Av og til for mjelka momentant,andre ganger ikkje.Og om han tilpasser seg fort??Og så håper me to på å få tatt ei helg vekke om ikkje så lenge.Ser det sånn ut??

Så skal eg sjå på deg.Har dere diskutert det å få barn ilag?Virker nemlig som at du allerede i juni blir gravid..eller juli.Ei reise trur eg det blir til vinteren,rundt jul,gjerne etter dere har fått den lille,og at dere har ho med.Og bryllup får eg opp neste sommer på dere.Er trøtt i kveld,men kan sjå meir på deg seinere.Ein som held på med jeksler for tida.Ja,eg er født 04.05.68,og mannen 13.05.65

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...