Gå til innhold

Hvor sterk var deres test?


Snooopi

Anbefalte innlegg

Jeg har testet positivt i dag 2 dager før ikm. Streken er svak, men den kom innenfor 2 minutter, og det er ingen tvil om at den er der :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min var også svak. Tenkte kanskje jeg så syner, men nei da :o)

Hurra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min var så svak at jeg måtte ha hjelp til å se den <).. men gravid var jeg .. og det var 4 dager før ikm.. :)..

 

grattis <.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testa 1 dag før ikm som var i går fredag og den var svak det samme var den fredag morra, testa med QR..

fredag ettermiddag testa jeg med cb digital og gravid kom opp før det hadde gått 1 min !

du er nok gravid de sier jo at en strek er en strek

så jeg kan nok gratulerer deg med spire i magen :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa også med QR og dette var dagen etter IKM, den var ganske så positiv ja, testa med CB etterpå og merkelig nok var ikke den så veldig sterkt som forventet. MEN gravid er jeg i alle fall..nå i 6.uke..:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med CB i dag, og den loddrette streken var veldig sterk, mens den vannrette streken var sånn som den vanligvis er når testen er negativ. Vet ikke hvor mange dager over ikm jeg er fordi jeg har hatt en ganske rotete syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den første testen jeg tok så var begge strekene like sterke - helt normalt sterke. Men den andre testen jeg tok så var den streken som bare er der når man er gravid nesten dobbelt så tykk som den andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...