Gå til innhold

Jeg har to i magen!!!

Sissi_november

Anbefalte innlegg

Jeg er så lykkelig, samtidig som jeg er lettere sjokkert... og kanskje litt panikk-slagen!! Men lykkelig er jeg!!

Var til legen i uke 8, og fikk ultralyd. Der såg vi det med en eneste gang!!

Noen sier at en får så vanvittig fort mave, men jeg er i uke 8+4- har ennå bare en liten bulk på maven. Noen som kan fortelle meg at ikke alle blir store??

Jeg gleder meg til neste ultralyd allerede!!

Fortsetter under...

oi...gratulerer med to...du er heldig..=) akk som oss andre her inne..=)

jeg fikk ikke mage før uke 16-20 ca..rundt uke 20 var den litt synlig for andre..men den er like stor som de som venter en..har bilder av magen under nicket mitt--..

men om du er høy får du sikkert ikke sååå stor mage..jeg er 180 høy,så gulla mine ligger godt langs ryggen..

lykke til..gleder meg til å høre mer fra deg=)

Gratulerer!!!! Tror ikke alltid det stemmer, er i uke 32 nå og har ikke større mage en om eg hadde hatt ein trur eg... alle sier iallefall det ser ikke ut som du skal ha 2....hihi.. men selvfølgelig er vi alle forskjellig. Mine bukser var ikke for liten før jeg var i uke 20, og da blei magen synlig. men har jo noen uker igjen så jeg kan jo eksplodere nå!!!!!!!!!

Gratulere så mye, du har masse å glede deg til.

Det med hvor stor mage du får er jo helt forskjell fra person til person.

Jeg syntes jeg hadde veldig stor mage men, andre syntes den ikke var så stor. Jeg la på meg rundt 15kg og det meste på magen og er bare 1,60 høy så den sto jo godt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...