Gå til innhold

På mandag har eg time hos akupunktør

Anbefalte innlegg

Og då skal eg få nål for å slutte å amme,etter 2,5 år.Så håper eg at det virker bedre enn for ett år sidan,då eg fekk dyre tabletter for å slutte.Som ikkje virka noko særlig.For nokre så vil mjelka stoppe med det same,sa ho,mens andre går det litt meir tid.Sulle få med meg nåler sjølv og.Etter ofte vondt i puppene,så fant eg ut no at eg må gje meg.Og det er både rart,og sårt,for det er så fine kosestunder,samtidig så ser eg fram til å bli mindre bunden,og kanskje mannen og eg kan reise vekk ei helg og berre være kjærester?Så håper eg at det går greitt for minsten og,som er så glad i denne puppen.Men det ville blitt litt masse kos til sommeren med mamma når eg har bikini har eg mistanke om,og det hadde ikkje vært så kjekt.Og snart kan eg gå ut i vinden,uten å måtte passe meg sånn heile tida,passe på at ingenting strammer over puppene,passe på å handmjelke etter kvar amming.Våkne om morgonen og kjenne etter om det er tette igjen i dag og,og om det vil åpne seg ,eller bli vondt den dagen.Alle dagene med massering,varme bad,smøring av pupper osv.

Dette vart berre eit innlegg med masse tanker over noko som har vært kvar dag sidan september 2004,frå den lille guten min såg dagens lys. Er så rart ,og vemodig,at eg sitter her med så masse tanker,som eg hadde lyst å få ut.Ein epoke i livet er snart over for oss to,og det hadde nok vært like trist om det hadde blitt seinere og.

Fortsetter under...

Det var forbausende hvor fort forholdet til puppen ble funksjonelt da vi sluttet... Men hun husket, da. Har du forsøkt å knaske salvie? Ha det i maten hver dag? Eller drikke salviete?

Hører gjerne hva akupunktøren sa, og hvordan det gikk!

Hallo

Ja,eg regner jo med at det egentlig vil gå veldig fint.Og han drikker,og et mykje meir av anna og no.Ja,eg kan kjøpe meg salvie og.Selger de frisk salvie i butikken som eg kan gå å ete på og?

Ja,eg skal inn å sei korleis det gjekk,kan være greitt for andre og vite og.

Håper det fungerer nettopp pga mjelkeganger som tetter seg lett.Så eg kjem innom her i løpet av veka.Ja,var det du som ville slutte av dere to og? Så det gjekk ikkje så lange tida før ho ikkje tok det så tungt lenger?har lurt på å gå meg ein tur,særlig ved leggetid de første kveldene.Særlig den puppen ved leggetid er god.Men trur det går greitt når han ikkje ser meg.Og at pappaen henter han om morgonen,og prøve å avlede han frå den gode puppen når me treffes før middag,etter å ha vore på kvar vår kant. Men tenker det går bedre enn eg trur.God helg videre.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...