grand danois Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 tr he fortsatt ikkje komt! men d verste e at ej he på en måte symptom. for ei veke sida så begjynte ej å bli så kjempe trøtt. ej søve 8tima natta,men e kjempe trøtte heile dagen. ej e svolten heile tida,å ej he stikkinga i livmora. å litt mensmerte. men ikkje ømme brøst (men d fekk ej ikkje sist graviditet heller).. d e så kedeli å gå å vente. man tenke liksom at man kan vere gravid sell om man fe en negativ test..for d e så monge som går looongt over ikm før man fe positiv test. men ej veit ikkje kor lenge ej ska gå uten mens før ej går til legen?
AwholeNewWorld Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Du trenger da ikke å gå til legen? Ta bare en test! Når hadde du IKM da? Så spennende! XXX fingrene mine for deg, kjære :=) Kosmos!
grand danois Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 ej glømde å sei at ej stikke spesielt på eine sida ta magen. høgre side.
grand danois Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 men ej he tatt test. ej tok to forge helg,å så tok ej en no på fredag.men dei e alle ng:( men ej he ikkje regelmessi mens etter at ej tok ut spiralen. men den he våre sooo seina før. da jekk d 47daga. så kansje ej ska vente til d he gått så longe tid? men kjeme den aldri til å blir regelmessi da? ekje d noke legane kan jer for at den skal bli regelmessi? ekje noke kjekkt å gå å vente på den heller:( må jo ligge på en handuk kvar natt=) hehe!! vill ikkje ødelegge senga veit du,vist den skal komme=) ej fe den altid på natta.
AwholeNewWorld Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Uff, det er ikke så lett når den ikke er regelmessig, nei! Det skjønner jeg. Jeg ville bare fortsette å teste G-tester. Du er sikker på når du hadde EL? Så har du symp. i tillegg, som at du er søvnig.. Hm.. Jeg vet virkelig ikke jeg, kjære deg.Noen andre symptoner da?
grand danois Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2007 nei d e ikkje d:/ nei ej hekje peiling på korti ej hadde el=) hehe!! men ej hadde el slim for 3veke sida. men betyr d at ej hadde el da? vi hadde sex rundt den tida ej hadde el-slim. uten prevensjon,vist ej huska rett:) skifta veldi fort mellom å ha lause mage,å harde mage. å så e livmora mi til tide øm. å i dagtidli hadde ej vondt rundt endetarmen å fram mot livmora. d stakk veldi. d va vondt å sette sei ned rett på rompa. å til tide kvalm.som når ej røyke,å når ej ete frokost. brøsta stikke av å til,å klør. d e vell d=)
grand danois Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2007 ka du trur?=) kor lenge ej da skal vente før ej går til lege?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå