Gå til innhold

4 mnd kontroll...


pingu-72

Anbefalte innlegg

6490 g og 62.5 cm, han får fortsatt kun mm.

 

Lillegutt hadde bare gått opp 350 g på 3 uker:-( Jeg syns det var fryktelig lite, men hs sa at vekstkurven flater ut. Stakars liten hadde jo feber i forrige uke og var ganske slapp, men jeg tror jeg skal ta en tur innom helsestasjonen til uka for å sjekke om vektoppgangen fortsatt er like liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De legger jo ikke på seg så veldig mye når de er syke da, så det er nok ikke så ille.

 

Angående at vekstkurven flater ut, sa HS noe om når det er vanlig at det skjer? Er det ved 4mnds alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var så lite jeg! Er sånn ca det Mira har gått opp per uke de siste 2 mnd. Hun er 3 mnd og veide 4600 på kontrollen, 59.5 cm.Så lenge han følger sin egen kurve er det greit, sier HS. Mira er spedbygd og ligger helt på den nederste streken, med HS sier det er helt greit. Hun strekker seg mye mer i lengde enn vekt bare, kanskje det er det din lille gutt gjør og? Hvis han fortsatt er slapp og virker i dårlig form stiller det seg selvsagt annerledes da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa ingenting om når det er vanlig, kan ikke huske å ha lest noe om det heller.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at martine hadde lagt for lite på seg, men hs forklarte at kurven flater ut, og det er helt normalt. Tenk hvis de skulle fortsette å legge på seg ett halvkilo i uka?:)

Er jo bra da at barnet ditt fortsatt har lagt på seg selv om det har vært syk, ofte de går ned da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...