Gå til innhold

trenger hjelp nå

Anbefalte innlegg

hei. nå vil ikke lillegutt ha mat, ingenting nesten. begynnte for en uke siden med at han ikke ville ha grøt, så da gikk han uten i 2 dager før jeg prøvde igjen, men ville ikke ha.

helsesøster sa at jeg skulle gi 2 glass med middag, så prøvde det, spiste det i 2 dager, men da ville han ikke ha det heller lengre. han drikker ca 400 ml med mme og spiser et par skjeer med middag/grøt. vil ikke ha frukt, hjemmelaga middag eller hjemmelaga grøt.

tror heller ikke det er tenner da han har fått nr 8 igjenom nå. noen som vet hva det kan være eller hva jeg kan prøve?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8752846-trenger-hjelp-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva det kan være, men sånn har Simen vært i ei uke nå. Spist svært lite men virker tilfreds allikevel da. Han har riktignok ingen tenner, og jeg håper det skyldes tannfrembrudd hos oss.Tror kanskje det er sånne perioder de går igjennom. Mamma sa det iallefall at vi hadde sånne perioder da vi var små.

ikke noe moro når de små ikke vil spise. Tenkte først at jeg skulle skrive at det må være tenner, men er det vel ikke hvis han har fått 8 allerede

Kanskje han trenger mer smak på maten?? har du prøvd brød med prim, eller syltetøy i grøten..? Er kanskje ikke de beste rådene, men jeg tror jeg ville prøvd ALT bare for å få i han noe. Selv har gutten min styra fælt med tenner, og har mistet matlyst av den grunn.. Håper noen andre har bedre råd til deg.

oppmuntringsklemmer fra meg

Det var vel ei her inne som skrev at babyen bare ville ha mariekjeks for noen dager siden, kanskje du kan prøve å søke opp innlegget hennes og se hva svar hun fikk? Tror det var elvirina som skrev innlegget, skal ikke si det sikkert. Noen andre kanskje husker det?

Jeg har dessverre ikke noen andre tips til deg ellers da jeg ikke har opplevd det samme. Og det virker jo som om du har prøvd en del. Håper det løsner snart for dere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...