Gå til innhold

Da takker jeg for meg.....


Lilletrille med to jenter

Anbefalte innlegg

Og drar over til 2 trim, er 13+3 i dag.:):):)

 

Var på Ul på torsdag og der sparket og slo en liten baby i hele livmoren. Veldig aktiv og kjempe kjekt og betryggende for meg og sambo:)

 

Ønsker dere alle lykke til og velkommen etter til 2 trim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til videre :-) Skulle vært på 2. trimester en stund allerede du da!

Kommer etter om noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det.. Har bare holdt meg litt unna her en stund, kjente alt snakket om å miste ol gikk for mye inn på meg. Valgte å trekke meg tilbake til jeg fikk bekreftet at alt var ok og fokuset i svangerskapet går litt fra det å miste og hva som er normalt til å se mer fremover mot hva som kommer:)

 

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off jeg blir så redd når det står sånn over skrift.. <.:) men utriolig letta når jeg leser innlegget da :)..

 

grattis med mjuk oog fin overgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, veldig enig med deg, jeg holder meg borte i perioder jeg også... Har termin 30. oktober, begynner på 9+1 altså uke 10 på mandag.....

 

Det er min første, eller hadde en MA i sept, men denne ganger føles det bedre, var også på tidl UL i uke 7, og der banket ett lite hjerte, og merket jeg ble veldig rolig etter det :) Nyter bare tiden nå. Er gudsjelov ikke kvalm i det hele tatt heller :-)

 

Når har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 05.10.07.

 

Har vært skikkelig kvalm de første månedene.. Kastet opp og greier:( Men har heldigvis gått over nå og begynner å bli litt mer opplagt, så dette går rette veien:)

 

Alltid veldig godt tegn når hjertet slår, og så kjekt å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He,he.. Så det etterpå ja:) Ikke meningen å skremme noen her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant det, kjente skuldrene senke seg når legen sa, se der ser du hjertet... Men jeg skal tilbake å ta en i uke 13 også jeg da :-)

Skal nemlig en tur på ferie da, og tenkte det ville være beroligende å se det igjen..... Pluss at jeg vil være helt sikker før vi forteller sviger og foreldre om det... :-)

 

Men lykke til på 2. trimester, så sees vi der snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...