Lilletrille med to jenter Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Og drar over til 2 trim, er 13+3 i dag.:) Var på Ul på torsdag og der sparket og slo en liten baby i hele livmoren. Veldig aktiv og kjempe kjekt og betryggende for meg og sambo:) Ønsker dere alle lykke til og velkommen etter til 2 trim:)
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Lykke til videre :-) Skulle vært på 2. trimester en stund allerede du da! Kommer etter om noen uker...
Lilletrille med to jenter Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Stemmer det.. Har bare holdt meg litt unna her en stund, kjente alt snakket om å miste ol gikk for mye inn på meg. Valgte å trekke meg tilbake til jeg fikk bekreftet at alt var ok og fokuset i svangerskapet går litt fra det å miste og hva som er normalt til å se mer fremover mot hva som kommer:) Når har du termin da?
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 off jeg blir så redd når det står sånn over skrift.. <. men utriolig letta når jeg leser innlegget da .. grattis med mjuk oog fin overgang
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Hei igjen, veldig enig med deg, jeg holder meg borte i perioder jeg også... Har termin 30. oktober, begynner på 9+1 altså uke 10 på mandag..... Det er min første, eller hadde en MA i sept, men denne ganger føles det bedre, var også på tidl UL i uke 7, og der banket ett lite hjerte, og merket jeg ble veldig rolig etter det Nyter bare tiden nå. Er gudsjelov ikke kvalm i det hele tatt heller :-) Når har du da?
Lilletrille med to jenter Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2007 Har termin 05.10.07. Har vært skikkelig kvalm de første månedene.. Kastet opp og greier:( Men har heldigvis gått over nå og begynner å bli litt mer opplagt, så dette går rette veien:) Alltid veldig godt tegn når hjertet slår, og så kjekt å se:)
Lilletrille med to jenter Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2007 He,he.. Så det etterpå ja:) Ikke meningen å skremme noen her:)
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Ja, det er sant det, kjente skuldrene senke seg når legen sa, se der ser du hjertet... Men jeg skal tilbake å ta en i uke 13 også jeg da :-) Skal nemlig en tur på ferie da, og tenkte det ville være beroligende å se det igjen..... Pluss at jeg vil være helt sikker før vi forteller sviger og foreldre om det... :-) Men lykke til på 2. trimester, så sees vi der snart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå