Gå til innhold

Desember: Nå får vi håpe at det er slutt på uflaksen her i desember-klubben...

Lykke ♥gutt05 & jente08♥

Anbefalte innlegg

Som noen av dere kanskje har fått med dere, så er jeg gravid med nr 2. 11 uker på vei i dag, og i ettermiddag begynte jeg å blø.. Har vært på legevakten og blitt undersøkt, og legen sa at livmorhalsen var lukket, og at det ikke var noen ting som tyder på at jeg holder på å abortere foreløpig i alle fall... Så nå krysser jeg fingrene, har heldigvis ikke blødd så mye, og med så mye elendighet som vi har hatt i des.klubben den siste uken, så håper jeg på at dette kan bli en solskinnshistorie...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg!!

Ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte!!

Store klemmer fra

(har gått tilbake til mitt gamle nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det nok uflaks her. Så dette skal bare gå bra! Jeg blødde litt når jeg gikk med Hans Marius og.

Lykke til, Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, vi krysser alt som krysses kan for at din historie blir en solskinnshistorie.

vil bare fortelle at eg hadde masse små blødninger gjennom hele svangerskapet med Hermine, men d gikk fint alikevell=)

Bare ta d m ro og slapp av så mye du kan.

Unner ingen å oppleve d vi gjorde, så håper og tror alt vil gå fint m deg!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det var en vond opplevelse! Lykke til med resten av svangerskapet, og at formen blir bra hele veien!:) Jeg har hørt at 1/4 har blødninger i svangerskapet, men hos noen og 90% er det helt ufarlig. Du er helt sikkert blant de noen og 90%:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre at uflaksen har rammet meg også.... Har ikke fått det bekreftet av noen lege enda, skal ringe i morgen og spørre om jeg kan få komme, men jeg har blødd i hele dag, og i ettermiddag/kveld fikk jeg ganske sterke mens-smerter, i tillegg til (nå kommer ekle detaljer) klumper i blodet... Så nå er jeg innstilt på det verste, trist og lei meg, og har begynt å innstille meg på at vi får en 2008 baby i stedet for 2007. Skal komme tilbake med "rapport" i morgen etter at jeg har vært hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff uff uff..dette va ikkje kjekt åhøre..

vet veldig godt kossn du har d no..eneste rådet eg kan gi som eg sjøl fikk e at du ligger deg ned å slapper av.

Sender alle mine tanker til deg no, håpe dette får en an løsning enn du frykter.

Lykke til hos legen,og krev UL m en gang så du slipper vente i mange dager som vi gjorde.

Stor stor trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg. Slike ting er ikke moro. Selv blødde jeg også tidlig, men var på UL og fikk sjekket at der var et lite hjerte som slo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lykke-mor..

Tenker så masse på deg. Fått vert hos legen idag?

Håper alt har gått fint, vi trenger en solskinnshistorie her inne på desemberklubben no

masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...