Gå til innhold

Vi har fått en liten sterk en vi;)


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Utrolig morsomt... Lillegutt har de siste dagene virkelig strevd og kavet for å komme seg opp i sittende stilling, og i dag klarte han det jammen!!! Når han ligger litt oppover i fanget mitt klarer han å komme seg opp i sittende stilling på egenhånd, han har gjort det mange ganger i dag!!

og for en gangs skyld fikk vi det på film også!!

 

Men det morsomste av alt- han lå på fanget til pappan og strevde sånn, så ropte pappan på meg"du, jeg tror han har rier eller noe jeg" ;-)

Hehehehhehe- holdt på å le meg i hjel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, det høres bra ut! Ikke tendenser til noe sånt hos oss ennå. Men han har begynt å sette seg opp hvis han sitter litt tilbakelent i fanget. Morsomt nå for tiden, for det skjer så mye med de små hele tiden, utviklingen går jo så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Det er morsomt hver gang de gjør noe nytt! Lillingen min strever han også, vil komme seg opp i sittende stilling. Han klarer det ikke helt selv han da, litt tung i kroppen han! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres artig ut!Pappa´n fant en ganske bra betegnelse der da, hehe.

Mira er ganske krakilsk om dagen, hopper med hele rompa opp fra stellebordet, og krøker seg sammen som en ball på fanget for å komme opp, åler seg som en slange osv osv...ganske søtt. Masse energi hos våre søte små!

Kult at dere fikk det på film da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

celine har også begynt å sette seg opp litt når hun er på fanget vårt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christel strever som en gal for å komme opp med overkroppen, men klarer det ikke helt. Om hun får et par fingre å holde tak i når hun ligger flatt på fanget klarer hun glatt å løfte seg opp i sittende. Morsomt når det er så mye fremgang hos de små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...