Gå til innhold

Å, huff.... han vil bare ha flaske av meg.....


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Lillegutten har blitt så sær med maten altså.... jeg gir meg ende over snart...... Før slukte han alt, uansett flaske, tid og hvem som gav.... nå er mange av måltidene en kamp nesten :(

Nå har han funnet ut at han bare skal ha flasken av meg, og når pappan gir blir det bare megahyling og skrik..... Har vært sånn en stund, men i det siste har han vært mye greiere med matingen så i kveld skulle pappan prøve igjen da, men nei du- Jakob blir etter en liten stund helt krakilsk, og skriker og skriker..... når jeg kommer roer han seg- men da er han så sliten at han bare gråter når jeg prøver å få han til å spise også- så nå sover han da- med 100ml i magen bare...(pleier å spise 220+ til kvelden)

 

Noen andre som har opplevd det samme??? noen som har tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner problemet ditt=( Her har det oxo vært sånn i en periode, hvor Embla kun skulle ha flaske av meg.. Vi (rettere sagt pappan) forbannet seg på det at han skulle ikke gi seg når hun ble så vrang...så dem satt en laaaaaaaaaang stund, hun sint som ei fele, han sta som et esel....m det gikk til slutt. Selv om hun ikke spiste så mye pga utmattelse... Så ikke gi opp selv om det er vondt å høre på når han skriker sånn... Får bare gjenta det noen dager så går det nok bra tilslutt...

 

Lykke til ihvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh.. huff. nei, det skal ikke være så lett for oss.. hæh?? Blir kun jeg som mater lille krakiline hos oss også. Pappan "tør" ikke, fordi hun er så innmari vrang.

 

Fikk ikke i henne nattmaten i kveld, spiste sist klokka 21:00 (la seg kl 23:00).

 

Håper det faktisk går over!!! Har holdt på lenge nok synes jeg =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det vært her noen ganger oxo, men det hender det blir hyling hvis jeg gir oxo... hun blir knallrød i ansiktet og skriker så hun nesten mister pusten... skjønner ikke hva hun driver med... slitsomt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig slitsomt:-/

Nå var det hyl og skrik ved formiddagsmaten også- jeg blir nesten gal selv jeg =/ etter en natt med dårlig søvn- (han våkna plutselig 2 ganger for mat i natt, sikkert fordi han fikk i seg så lite kveldsmat...) også er det sånn når han skal ha mat, da er tålmodigheten ikkke særlig stor akkurat!!!

 

Beibi82: Ja, så Ingrid holder på å tulle ennå ja.... men jeg syns jeg leste et sted at du har begynt med grøt?? (sorry, hvis jeg tar feil) hvordan gikk det?? likte hun det?? var det lettere å få i henne det enn flaske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det =) hun fikk sin første smaksprøve på fredags formiddag (nestle maisgrøt). Ble jo bare 1,5 teskje..ikke mye å bli mett på ;p hehe. men hun likte det!!!! Gir hun en myk tilvenning, og hopper over en dag, så hun skal på ei skje når hun våkner i dag.

 

Jeg lurer på HVORFOR de ikke vil ha, når de ER sultne??? kan ikke begripe det altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...