Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok hvor var vi...de første 3 kortene er fra den store arkana og det betyr store forandringer når 3 slike dominerende kort kommer etter hverandre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan da en graviditet være en av disse forandringene? Eller gjelder det andre ting i livet ?

Skrevet

tror ikke graviditet er hovedpoenget her nå...

nr 4. syv begre betyr det er ikke gull alt som glimrer...

Skrevet

så posisjon nummer 5 9 sverd...du får en komplisert situasjon å hanskes med, og det kan hende du trenger hjelp...det kan føles som om du er helt på grensen til hva du kan takle, men ikke fortvil en person hjelper deg og kommer med en brukbar løsning...tid og mot vil lege sårene...

Skrevet

8 staver..ting åpner seg...men denne pos. sier deg hva du må gjøre og jeg tror det i ditt tilfelle betyr reise...det du lengter etter vil komme etter denne reisen...himmelen åpner seg for deg...skyene blir borte...

Skrevet

resultatet er tårnet som betyr forandring...og det vil skje en stor forandring i ditt liv. en radikal omveltning...

Skrevet

vel krin dette er bare stikkord og håper du forstår noe av det jeg har skrevet opp...klem

Skrevet

Hei Vennen!

Dette hørtes jo skummelt ut væææææææ lurer på hva denne situasjonen er? kan du si noe om denne personen som skal hjelpe meg (noen jeg kjenner/ familie)? Tror du dette har noe å gjøre med mannen, skjønner i såfall ikke det for vi har bare fått det bedre å bedre de siste åra. Og ikke har jeg planlagt noe reise heller. Har veldig lyst å dra på tur med mannen men nå har vi lagt det litt på hylla for å innrede det siste rommet i huset. Klem

Skrevet

Tusen takk for at du bruker av tiden og kreftene dine, du vet jeg setter veldig pris på det.... Hadde vært morro å snakke med deg på msn... litt mere privat det ,send meg en privat mld i såfall hi hi hi

Skrevet

Tusen takk for at du bruker av tiden og kreftene dine, du vet jeg setter veldig pris på det.... Hadde vært morro å snakke med deg på msn... litt mere privat det ,send meg en privat mld i såfall hi hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...