Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du trekke et kort på meg ang grav. evt når? er så spent

På forhånd takk :-)))))))))))))))))))

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vennen...får frem april jeg...men er ikke sikker på om de er pos test eller fødsel neste år...f.dato?

Skrevet

Hei vennen!

Glemte det jeg da..... hi hi jeg er født 170374 mannen 180367

Skrevet

prøver dere nå? tror det er pos test i april nå jeg...men du...ser dere forteller gledelige nyheter til familie og venner...noen har bunader på seg...kan du tolke det?

Skrevet

Ja vi prøver veldig nå, har holdt på i over to år så nå håper jeg det stemmer det du sier hadde håpet det skulle klaffe nå denne mnd :-)))

Skrevet

JA det håper joe oxo vi xxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for det Tror selv vi får ei jente da men det hadde vært morro med gutt, har ei Pie fra før. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

jeg på vei??? er jeg på vei kan du legge meg inn på galehus hehe neida...har 3 barn under 3 år jeg...så det er nok...

tror nok det blir ei pie til...

Skrevet

Jeg tror ikke du er det var bare et bilde jeg fikk opp hi hi hi ikke ta det ille opp da. Men du er veldig glad i barn kanskje du jobber med det?

Skrevet

hehe flere har spådd 4 barn på meg...men skjer det blir jeg alenemor hehe og etter sist fødsel ble jeg kurert...

jeg tror du ser fremtiden jeg...har et ønske om å jobbe i bhg men ingen vet det ennå...hehe

Skrevet

Høres slitsomt ut med tre så små så jeg skjønner godt hvis du er kurert for en stund. Men da er det jo fint å finne seg en jobb hvor du får drive med det du ønsker. Har en god følelse for ekteskapet så jeg tror ikke du skal være redd for det hi hi hi :-))))))))))

Skrevet

hei du det er stille her skal je glegge tarot på deg nå?

Skrevet

Da skal jeg fortelle deg hva jeg ser på deg.

Mønsteret kalles hesteskoen deter 7 kort som

symboliserer:

1-fortid

2-nåtid

3-skjulte innflytelser som kan overraske deg eller forandre resultatet

4-hindringer

5-omgivelsene dine og andre menneskers holdninger

6-det som skal gjøres-det som skjer

7-resultat av det som skjer om du følger rådet i sjette plassreing

Jeg begynner med blanke ark og forteller deg hva kortene betyr

Skrevet

Det vil jeg veldig gjerne :-)))

Skrevet

1 månen

2 stjernen

3 vognen

4 7 begre

5 9 sverd

6 8 staver opp ned

7 tårnet

Skrevet

Kan du si litt om hva det betyr

Skrevet

så var det tolkningen hehe

månen

vel dette betyr at du har vært opptatt av drømmer og lære deg å stole på magefølelsen og underbevisstheten, helbredelsesevner eller annet psykisk arbeid

tolk det innimellom til meg og fortell litt tilbake da...så tar jeg neste kort

Skrevet

stjernen representerer nåtiden din... så lenge det er liv er det håp. kortet betyr nytt liv og ny tillit

du klarer kanskje å helbrede andre og hjelpe dem til å få det bedre med seg selv

Skrevet

Det stemmer alt du sa utenom psykisk arbeid. Har fått besøk kan heller snakke med deg senere skal hit i kveld jeg :-))))))))))

Skrevet

vognen

du har gjort mye hard arbeid og nå skal du få belønningen din. selvdisiplin kan være vanskelig men nå får du som fortjent seier i sikte

gi aldri opp etter første forsøk du får lønnen din

Skrevet

Hei igjen nå er jeg her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...