Gå til innhold

noen tips til meg??


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

jonathan er mega hard i magen... i stad måtte jeg dra bæsjen ut av rompa på han.. *HUFF*

han hyl gråter når han bæsjer og får ikke trøkt det ut så jeg må hjelpe... mamma sa jeg kunne ta litt grønn såpe på temp måleren for og få smørt litt *ler* men ser ikke ut til og hjelpe..

 

 

noen gode råd?? han får malt.. men det hjelper ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når martine er hard i magen, har vi en bæsjestilling hun klarer å presse bra i. Jeg sitter i sofaen med bena på bordet slik at låre er i "oppoverbakke", også ligger martine på bena mine, hun på magen halvveis stående. Da hjelper tyngdekraften til litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes jeg leste en gang at du ga han en skje malt pr døgn? Hvis du fortsatt gir det,kan du fint øke! Jeg gir en spiseskje malt pr flaske! Da bæsjer han en gang i døgnet ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han får 1 teskje malt i døgnet.... men adventsnurket er ikke 1 SS mye pr flaske?? jonathan får 200ml mme til hvert måltid...

 

han bæsjet hver dag før uten og være hard i magen på en ts malt, men får prøve og øke el kjøpe sviskesaft...

 

tusen takk for tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt i orden å gi 1 ss malt per flaske, sa helsesøstra på 3 mnd kontrollen, hvis han bæsjer ca 1 gang i døgnet av det. Dersom han bæsjer HELE tida, må du jo såklart redusere litt ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde også en ts pr flaske i begynnelsen.. men måtte øke etter hvert, siden han ble hard i magen igjen... vet ikke nøtyaktig hvor mye vi bruker, men jeg blander ut 2 ss i vannet etter at detr er kokt opp.. vannet blir da fordelt på 6 flasker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...