Frøken Lilla Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Ser du graviditet på meg igjen? Har tre barn fra før av, født i mars 2002, september 2003 og februar 2006. Sambo har barn født i november 1995 Min f.dato 14.10.74 sambo 14.08.74
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 hei snuppa, skal legge tarot og på deg jeg...er bare litt på etterskudd...hihi vel du får et barn til...
Frøken Lilla Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2007 Hehe, er bare litt utålmodig Takk for kjemperaskt svar Håper du fortsatt tar en grundig spåing på meg da Kikker stadig på lista di, men jeg er jo ikke nr 1 der da Tar du bort navnene der etter hvert som du spår de? Kikker i håp om det nærmer seg min tur vettø;D
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 du skjønner det sniker seg inn folk foran ... dvs de som jeg spår enda mere utfyllende...de betaler meg 100.- for det og er nødt å prioritere dem...om du skjønner...klem
Frøken Lilla Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2007 Det skjønner jeg godt Får bare smøre oss med tålmodighet...hehehe, selv om det ikke alltid er like lett Pleier du forresten å ha stort sett rett på det du spår?
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 når jeg legger tarot så stemmer det utrolig godt...jeg bruker og ta meg 1/2 time og sette meg ned og prøve å få opp bilder...sist så jeg mannen til ei i en grå bil...ny...det stemte ellers får jeg som regel inn navn på den jeg spår og partner...og eventuelle barn noen er mere åpne og kommer bildene kjempelett... men jeg kan ta feil jeg også...hehe
Frøken Lilla Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2007 Oi, høres jo kjempeflink ut du da Hihihi, nå kan jeg i hvert fall nesten ikke vente på svar *Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves* Vel, nå skal jeg ikke plage deg mer Du får ha en god helg, og tusen takk for såååå kjappe svar Klem
Frøken Lilla Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2007 Bare sånn for moro siden du sa du så en gutt på meg i mars neste år.......Ser du hvilken dato han blir født??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå