dorull Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hei, dette er moro! Jeg var full i influensa i to dager nå, og en sterk ryggsmerte i tillegg som jeg har fått for en måned siden! Altså, temmelig kaputt. Istad gjør mannen min noe sjebnesvangert; han kommer bort til meg og ironisk sier: Kom elskede, skal jeg heale deg. Gi meg alle smertene dine. Han holder på ryggen og klemmer meg. Jeg tenker humoristisk: ta dem, ta dem. SÅ! Poff, jeg er med ett full av energi, og føler meg nesten som 10 år yngre. Ryggsmerten er minimal og feberen er borte. HAN på sin side blir helt blek og sier det føles som ryggen blir lam. Hahahaha. Jeg bare ler, for det er så sjokkerende det hele. Har han healet meg eller????????? Hvordan blir han kvitt smerten nå da? Han måtte videre på fotballkamp (tilskuer på Norge-Bosnia), men tok en paracet! Og ville kysse meg påvei ut døra, og feige meg sa neitakk for jeg ville ikke ha det tilbake hahaha. Hva har vi opplevd? Aldri prøvd sånt før, men tror det er healing av noe slag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå