Gå til innhold

Det er fortsatt håp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...om at det kan bli en liten 2007 baby. Fikk tanta på besøk i går men greide ikke å lavær å beregne neste mulige termin og det er 30/12-07! Så da er ikke løpet kjørt for 2007 helt enda. Prøver å ta tak i det som er positivt. Har sagt fra til fastlegenom at vi prøver og har gjort det siden mai i fjor. Har tatt blodprøver og så vidt jeg kan se har jeg normale sykluser.Håper på å starte med Pergo... At jeg trenger et lite puff for å få fart på sakene slik at spiren sitter. Er detnoen som har gode erfaringer med Pergo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pergo kan absolutt gjøre susen. Min eldste datter (nå 6 år), ble til ved hjelp av pergo. Da sto vi egentlig i IVF-kø, men så syntes legen at vi kunne prøve en pergorunde til mens vi ventet... Lykke til!

Skrevet

Så lenge det er liv er det håp:-)

Kjempflott at du har orden på EL, det er jo en god begynnelse. Skal se det blir baby i 2007 på deg!!!

Selv har jeg hatt lange, ustabile sykluser i det siste og ingen merkbar EL. Har tenkt på dette med pergo selv, jeg.

Jag tanta ut og start på ny frisk:))

Lykke til fra

Skrevet

2+1?

Kan du fortelle meg hva som skal til for å få pergo, må man ha prøvd veldig lenge osv....

Kan fastlegen skrive ut resept på dette?

Den biologiske klokka tikker så fryktelig fort nå, føler at jeg har det travelt:))

Ha en super lørdagskveld!!

Skrevet

Etter å ha prøvd et drøyt år (hadde to SA i starten av prøveperioden), begynte vi på utredning hos seksjon for barnløshet, St Olavs. Utredningen viste at jeg ikke hadde el på den tiden, og det var derfor jeg fikk pergo. Vet ikke hvordan det er generelt, bare hvordan det var for meg. Tror det må skrives ut av spesialist, men er ikke sikker. Skjønner du er utålmodig, og kan bare si lykke til! -Og god lørdagskveld til deg og, og alle der andre der ute!

Skrevet

Hei Pergotime må skrives ut av gynekolog etter en grundig undersøkelse (i følge felleskatalogen). Har prøvd Pergotime 1 gang, vi lykkes ikke denne gangen kanskje neste gang .

Mvh. Elin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...