Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynne med pearlyen i dag, eller gå på p-pilla i èn mnd til?

Til dere som ikke husker/vet "min" historie..

Både jeg og sambo er klare for barn, MEN jeg står uten jobb!

Vi vil ikke bli gravide før jeg har 100% jobb..

Synes det høres litt skummelt ut med pearly, pluss at jeg skal på overnattingstur i midten av april, så vet ikke om jeg vil bruke den da! *hihi*

Så hjelp meg jenter! Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...vanskelig. Kanskje du skal gå én mnd til? De første månedene har ikke perlyen peiling på syklusen din, så hvis dere har ubeskytta sex så kan du jo bli gravid. Men hvis det ikke gjør deg noe å bli gravid nå, så mener jeg at du skal begynne NÅÅ! Hehe;P

Blir du gravid, får du deg sikkert jobb i en butikk eller noe, så får du permisjonspenger;)

Klem

Skrevet

Men er ikke noen jobber i butikk heller se! *haha*

Så jeg lurer på om jeg skal gå på pilla i èn mnd til ihvertfall..

Men du.. HVIS jeg begynner i dag. Skal jeg registrere den "mensen" jeg får nå om noen dager da? Det er jo ikke vanlig mens liksom, iogmed at jeg går på pilla..

Skrevet

Jo du skal registrere den=) For for at den skal finne ut av hvor lang syklus du har, hvilken dag EL kom på osv, så må den ta utgangspunkt i siste mens. Gjør ikke noe at den er kunstig, for du får jo EL og sånn denne mnd fordet;)

Dere kan ikke hoppe av i svingen da? Da kan du jo begynne nå=) Jo fortere den blir kjent med syklusen din, dess bedre;)

Skrevet

Okei! :o)

Ja jeg vet, så jeg tenker ille på det her nå! *hihi*

Men selvom den lyser rødt de første dagene osv, kan vi vel ha sex rett etter mensen da? Har jo ikke EL da? =P

Skrevet

Hei på deg,

Sorry akkurat her har jeg ingen peiling, jeg :=)

Kosmos!

Skrevet

Den første mensen etter at du slutter med p-pillen skal IKKE registreres. Fordi det, som du selv sier, er en pillestyrt mens.. Står i bruksanvisningen også det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...