Gå til innhold

I dag bytta vi vogn, fra Buzz til Xplory!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi fikk en Buzz med dreami til frøkna når hun ble født. Syns den er kul og dødsgod å trille, men den er litt svak til det føre som er her over halvparten av året. Samt lit svak å trille mye med. Vi har en Brio vi sverger til, men den er ganske tung, og er ufattelig slitsom å få opp bakkene der vi skal flytte. Så nå har vi solgt Buzzen vår, og investert i en Xplory. Hørt mye dritt om den, men fytti for en flott vogn! Den var langt fra så drit å trille som noen hevder, den går flott på all slags underlag, og i skog og mark bruker jeg bare brioen allikevel. Understellet er helt nytt, og kom i år. Målet er å bruke stokke Xploryen som hovedvogn, og Brioen på det verste snøføret, lange skogsturer (som det ikke er så mange av), som sovevogn på terrassen hjemme, og i barnehagen når den tid kommer. Den var dyr :( Men det var samboer som flat for den, og da sier jeg bare ja takk.. hehe... vi fikk med bagdel, sportsdel, to poser (en til bag og en fotpose til sporten), handlekurv, stelleveske, parasoll, regntrekk, myggnett, transportpose som rommer hele vogna!, og pledd. Den er sort og kanonkul!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hvem vogn det er jeg.............. Har du link? Og hva er prisen? (siden du sier det er så dyr) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.stokke.com/inuse.asp?p=Xplory&la=NO&na=NO&div=C&nr=01

 

Vi betalte 10 239,- *hikst* MEn samtidig så har sikkert brioen kosta oss det samme etterhvert.. vogn, to poser, regntrekk, nett til kurven under, tepper, dyne, osv... Bare selve brioen kosta jo over 7000,-

 

Men jeg er kanonfornøyd med gubbens valg.. og den er lett å trille oppover, og det er poenget..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stiv pris ja! :) Men den så jo kul ut da! (typisk mannevalg egentlig... hihi) Bagdelen begynner kanskje fort å bli litt liten eller?

 

Tøff vogn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke... jenta mi er jo født for tidlig, men hun snart 6 kg, og har faktisk god plass i bagen. Vi har stor pose og teppe og hun har god plass både i lengden og bredden. Men det som er det geniale er at sportsdelen kan taes i bruk tidlig. Følger med et babysete, alla det som er med maxi cosi setet, som gjør at babyen ligger flat, og ikke i knekken. Og posen polstrer, så babyen kan ligge der fra en 4 mnd alder sa de på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes denne vognen ser helt merkelig ut. Så en dame i byen her om dagen med en sånn, ser ut som understellet på en kontorstol. Men smaken vår er jo så forskjellig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke likt den jeg heller før, men med stelleveske og handlekurven ser den faktisk ikke så veldig spes ut lenger. Den har en stang ja, men den blir bare kul til alt stæsjet som fulgte med.

 

Smaken er delt ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde en sånn i butikken og den var sinnsykt god å trille.... iallefall inne på butikken, jeg trodde den ville bli litt "lett" ute jeg- men den er god altså???

Er noen vanvittige priser på dem ja......

 

Men grattis med ny vogn da forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg så også det i dag. ser ikke videre stødig eller trygg ut, men har aldri prøvd vogna så skal ikke uttale meg for mye. boogabo er det lengste jeg kan strekke meg når det gjelder spaca vogner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er jo forskjellige da.. hehe, men vi liker den veldig godt. Vi testa den inne på senteret der vi kjøpte den i dag, ute på snø/is, grus/asfalt og alt gikk strålende. Den vil nok slite litt når det er mengder med snø, men da får vi dra Brioen ut :D Syke priser, men man får jo en del med de da.. parasoll, to poser, handlekurv, stellebag, transportpose, adaptere til maxicosi.. så kommer vel ikke så mye mer ut enn det folk gir for de rare buggisene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris! Den vogna fanget sambos interesse i butikken og ja :-) hehe...

Kunne veldig gjerne tenkt meg den, hovedsakelig som sportsvogn når den tid kommer. Men økonomien tillater nok ikke den slags utskeielser nå for tiden....

Kos deg med ny og kul vogn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk mamma til Mira.. De selges av og til for en grei sum på finn.no. Så faktisk sportsdelen der for 3500 for en stund tilbake,men den forsvant fort da :D Men kan jo være verdt å holde øye med om du vurderer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...