Gå til innhold

Herregud! Jeg mista babyen min i dag!!!

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi var i sjokk over å vente barn nr.4. Begynte å planlegge ny bil, søskenvogn og å gå hjemme et år til.

Dro til butikken for å handle. Hadde litt menssmerter i magen. Gikk ut av bilen og da var det akkurat som å slippe en vannballong i bakken. Splasj!!! Så var det hele over!!!

Vi gledet oss jo veldig til å få en unge til, men slik gikk det ikke. Er fryktelig trist og lei meg, men er jo egentlig "heldig" som mista så tidlig.

Hva gjør jeg nå da? Bør jeg gå til lege, eller?

Selv om det er mye med fire barn, tenker jeg allerede på om vi skal prøve en gang til likevel. Denne gangen var jo et "uhell", men babyen var hjertelig velkommen selvfølgelig.

Dette ble en trist helg for meg og min mann. Heldigvis har vi bare fortalt det il en venninne av meg.

Sukk!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8750239-herregud-jeg-mista-babyen-min-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. dette var kjempetrist....jeg venter også nr..4 og er litt redd for at noe skal skje siden alt har gått så bra de tre gangene før. var det mye som kom ?..Jeg hadde styrtblødning med nr 1, men innvendig uL viste at babyen var der likevel....var visst noe med at det kan komme en blødning når egget fester seg skikkelig. Føler med deg....Dette var bare trist. Håper du kommer innom Chatten og terminklubben likevel...om du orker...klem

Tusen takk.

Jeg syntes det var mye som kom. Masse rødt blod, hele trusa full.

Var ganske tynt, virket som om det var blandet med vann, faktisk. Vet det kan være en sjanse for liv enda, men tror ikke det. Kan vel kaskje ta en ny graviditetstest og se om den er positiv???

Alle mine tre andre svangerskap har vært helt uten komplikasjoner, så var totalt uforberedt på at noe slikt kunne skje.

Hei Mosseline!

Kjempe trist å lese at du har mistet..Det er tøft å gå igjennom..

For å svare på det med graviditets-test og sånn..Hcg hormonet er i kroppen en stund etter man har mistet..Så du vil nok få en positiv test i noen dager fremover..

Man skal alltid ta en sjekk etter å ha blødd mye blod..Det er ikke alltid alt kommer ut, og da trenger man utskrapning. Ved spontan abort blør man veldig mye..og ofte ganske store blodklumper. (unnskyld ekkle detaljer) Jeg har hørt om endel som opplever styrtblødninger.

Så ta en tur på legevakta, og be om en sjekk!! Kjempe lykke til!!

UFFAmeg......Skjønner du sliter litt nå. Det må være helt grusomt. Det må føles så urettferdig, gått der gravid noen uker og har rukket å begynne å glede seg........Det må være det verste som finnes.

Som du kanskje har lest om meg, så går jeg her rundt i min egen verden og er mest opptatt av hva som er på papiret etter et dobesøk.Skal til ul mandag, for det er kanskje en tvilling som er på vei ut. Har brun utflod....... Og er veldig veldig bekymra og redd. Gubben dro i 40 års lag i dag og blir til i morgen. Søstra hans så det måtte jo gå greit. Men han er 2 timer unna med bil, og kjenner jeg er litt engtelig om noe mere skal skje. Da vil jeg jo ha han i nærheten. Soser rundt i huset og ser tv og spiser godis og prøver å tenke positivt, men det er lettere sagt enn gjort.

Du får ta deg en tur til legen/sykehuset og få sjekket. Det er nok lurt.

Lykke til.

Tusen takk for svar.

Har summet meg til å kontakte jordmor. Hun sendte meg på UL med en gang. Jeg var kjempeheldig. Babyen er på plass og lever!! Hadde en blødning rett under fosteret og vil mest trolig småblø i to tre uker til.

Trodde ikke det var mulig at alt skulle være bra når man får en slik blødning!!! Hadde hellet med meg denne gangen, heldigvis!!

Er jo litt sjokka enda og klarer ikke helt å slappe av, men er utrolig glad for at jeg fortsatt kan kalle meg gravid og være med i klubben!!!!

Fikk beskjed om å ta det rolig i to uker for å minske risikoen for abort. Så nå skal jeg kose med minstejenta og leke med kosegutten min og ta livet med ro.

Skal inn på ny UL om 6-7 uker for å sjekke om alt er bra.

Er så ubeskrivelig glad for at jeg tok så skammelig feil:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...