Gå til innhold

spørsmål om festeblødning..

Anbefalte innlegg

hvordan er den? bare littegrann liksom el kan det være som en liten mensblødning? Håper jo at det er det jeg har liksom siden jeg fikk sist tr for bare 18 dager siden. har vært ganske stabil. sjansene er små men håpet må man jo ha :)

Fortsetter under...

Det er mulig dette varierer fra person til person, så jeg kan bare snakke ut ifra egen erfaring. Hadde festeblødning og den var mye mindre en vanlig mens. Den varte i underkant av 3 dager. Jeg trodde det var TR som kom, men synes det var veldig rart siden det var så lite og varte så kort tid.

hei. blødningene jeg hadde varte bare noen timer i går. har ikke merket noenting etterpå. tok oss en runde i senga da i tilfelle det kunne være el. testen slo ikke ut på el men d er jo verdt forsøket..

Jeg syns det er litt vanskelig med slike blødninger, lurer på om de innimellom kommer uten at det er noen spesiell grunn til det. Blødningne mine har gitt seg nå, så nå begynner jeg å bli ganske sikker på at det var festeblødninger... Er vel typisk nok ikke det, slik at jeg blir kjempeskuffa over negativ test neste helg...

Men det kan sikkert være festeblødning selv om den er mindre, jeg trodde nemlig at det var vanlig. Er jo ikke alle som merker den en gang!

Så spennende om vi har hatt festeblødning begge to, da, da får vi vel termin ca samtidig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...