Gå til innhold

Åååååå, hvorfor kan jeg ikke bare teste positivt!!! Jeg "vet" jo jeg er gravid!!!!

Anbefalte innlegg

Er sikker på at jeg er gravid, men tester negativt... dvs eltest blir sterkere for hver dag. Testa m cb torsdag morra, var neg og blendahvit, også etter flere timer. I dag testa jeg på ny, neg men kan skimte et kryss (men dog etter 2 timer så det er jo ikke pålitelig=0) Må vel vente til mandag med å teste, da jeg ikke har verken el- eller gravitester igjen hjemme. Men er vel likegreit det, siden ikm først er på mandag også...

Jaja grattis til dere nygraverte, og lykke til alle her inne!

Lørdagssukk fra

Fortsetter under...

Jeg hadde ikm mandag den mnd jeg ble gravid og testet også negativt på fredagen før (testet fordi jeg skulle på julebord). Men på mandag kveld var testen klar og tydelig postiv:) Ja stol på intuisjonen din!

Hehehe ja kroppen min roooper jo "jeg er gravid" med de symptomene jeg har, så jeg velger å stole på at den ikke plutselig har begynt med innbildte svangerskapssymptomer =0)

Blir vel en test over helga (mandag/tirsdag), dersom tanta ikke plutselig dukker opp da, og jeg får kjøpt nye tester.....

Litt spennende dette! Og så "bare" 1 1/2 mnd etter exu, og med bare en eggleder! ......hadde det bare vært tirsdag nå,,,,, hihi

Oj oj oj...så spennende!!! Håper den lille spiren har funnet veien HELT ned denne gangen Knætta! Krysser fingrene for deg, og venter i stadig større spenning på om EL min kommer som vanlig, dvs tirsdag. Har bestemt å starte prøving med en gang. :)

Gjett om jeg var glad da jeg leste ditt innlegg.. IKKE fordi jeg synes det er fint at du ikke tester positivt!! Langt i fra.... Bare fordi jeg har det helt likt, og at jeg har lyst til aa skrike ut lenge...

Har nettopp sendt sambo ut for aa handle 6 CBgravitester (ligger 7t foran deg i tid, saa sender han ikke ut midt paa natten for aa handle altsaa, hehe...) og saa skal jeg selv handle ELtester i smug i morgen, for aa se om det er noe gang i dem...

Fatter at du har det utrolig frustrerende naa, det er jo helt teit at man sitter med svumlepupper, halsbrann, et temeprament som kan drepe...og at det jobber i magen og man kjenner at det er "noe" der som holde paa...og ikke minst, at TR IKKE kommer! Og saa tester man negativt... Grrrrr, kjempefrustrerende.

Selv mistet jeg i jan/feb, saa jeg har trodd foerst (litt saann paa ELtegn trodde jeg) at IKM var 16 mars. Men saa hadde jeg ELslim 9 og 10 mars ogsaa, saa naa er jeg paa at IKM er en gang 24/25/26/27 mars....

Saa jeg har testet i en hel liten evighet, snart 2 uker, og jeg har hatt alle varianter av resultater, unntatt helt krystallsterk strek... Tror HCG slaar ut tidlig hos meg, saa da jeg tester rundt 15 mars med hypersvak pos strek, saa var det evt et veeeldig tidlig utslag. Saa var det mer gang i testene denne uken, mer hele streker, men like svake og som forsvant. Saa faar jeg helt blanke tester naa fredag/loerdag (!) som jeg tror bare er et daarlig parti tester - bor i 36 grader pluss, saa noen ganger lagrer de testene litt for varmt, litt for lenge saa de ikke virker.

Uansett, da vet du at det er noen andre her som holder paa aa gaa i flint...

Vel, jeg haaper jeg har IKM samtidig som deg, og at det BARE er derfor testene mine tuller. Det er selvsagt ikkel lurt aa pine seg selv som jeg gjoer, med aa starte testingen saa tidlig, men naa har jeg naa gjort det da...

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt sukk fra meg, og stort lyyyyyyyyyyykke til til deg.

Toer ikke lage sytetraad om dette selv, siden jeg har vaert saa oppesen paa hvordan man boer oppfoere seg her inne, hihi, saa det var VELDIG deilig aa kunne henge seg paa din.

Jeg tror og haaper du faar sterk strek paa IKMdagen din, meg er det litt mer usikkert med. Jeg faar bare smoere meg med tolmodighet.

Tvi tvi og fyll tiden med noe, saa skal du se den flyr...og at du blir gravert du ogsaa... =o)))

Annonse

Takk for det Dizzie! Dersom jeg tester pos i morra eller tirsdag får jeg heldigvis ul uka etter påske for å sjekke plassering på egg/embryo, og er jeg heldig da så ser vi hjertet banke også (er da 6 fullgåtte uker)! =0)

Meen må no teste positivt først da..........og om tanta plutselig kommer så har jeg virkelig blitt grundig lurt av kroppen min!!!!!!

Ja hvorfor ikke starte prøvinga nå allerede, dersom du føler deg klar for det! Lykke til, håper egget ditt "dukker opp" på tirsdag!

Hei Femina! Bra du aktiviserer mannen oppi dette også! ;0)

Hehehe nei er jaggu ikke lett å skjønne seg på kroppen vår noen ganger..... Fikk plutselig el på dag 6 første pp etter exu'en i januar, men det var bare greit siden jeg hadde "prøvenekt"den mnd....

Men nå har virkelig kroppen min bestemt seg for å vise tegn på graviditet. Og jeg har ALDRI hatt slike symptomer mellom el og ikm, og ikke vært gravid. De dukka opp allerde på dag 3 etter el.....

Og som jeg skrev lenger opp, dersom jeg ikke er gravid nå, så har kroppen min virkelig lurt meg grundig!!!!

Meeen det skjer jo det også, har jeg hørt........

Får håpe du også har ikm nå da, slik at du tester positivt!

Så kan vi slå følge inn på 1.tri! =0)

Forøvrig ikke så enkelt å fylle tiden med noe annet enn disse "er jeg gravid?"tankene....men nå er jeg jo fri for tester så da slipper jeg å sitte på do og stirre på tester som likavel ikke blir positive..........

Lykke til da, du også!!!!

Da har vi det enda mer likt...jeg hadde ogsaa EXU i januar... Men min kropp ordnet opp selv (amen...) og jeg fikk ikke proevenekt. Hvorfor fikk du det? Er det fordi du er operert, kanskje? Ikke mer tester her heller, saa da saa... Tok to tidligere i dag, og en var blank med akkurat som noen faa prikker paa, mens den andre slo ut med en gang, var svak med hel strek, som varte i ca 30 sek.... Snodige greier, noen dager til saa... Skal i hvert fall IKKE ta noen gleder paa forskudd her, det har jeg ikke noe glede av. Tvi tvi, og enig i at det er litt altoppslukende.

Fikk prøvenekt siden jeg måtte hasteopereres, og fjerne ene egglederen. Var akkurat starta på 13.uke (visste ikke jeg fortsatt var gravid-trodde jeg mista 3 uker tidligere i SA da jeg blødde masse og legen ikke kunne finne tegn til graviditet i livmora) da egglederen sprakk, og jeg blødde ut i buken. Mista masse blod, var nede i 47% blodmengde i kroppen.. Det ene operasjonssåret var ganske stort (4 sår etter kikhullsoperasjon), så ble anbefalt å vente minst 2 mnd før vi hadde ubeskytta sex grunnet infeksjonsfaren....

Hmmm det er noen rare tester du har å teste med! Hadde blitt kjempefrustrert jeg! Huff nei er skummelt det med å ta gleden på forskudd. Aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere dersom tanta nå skulle dukke opp....Blir nok kjempeskuffa da ja......og rimelig flau siden jeg har utbasunert til hele Bim at jeg antagelig er gravid, og gubben også.....

Vi får smøre oss m tålmodighet! Får ikke testa på morraurin i morgen heller så hvis jeg klarer, så venter jeg med å teste til tirsdag (antagelig blir det test i morra ettermiddag da........hehe)

Har også sånne murringer nå, så jeg løper jo på do bare for å sjekke hver halvtime nesten.......åååååå frustrert ja!!!! Men heldigvis ingen tegn til tanta enda!

Tvitvi ja!

arg....ja samme her ....er så sikker på at jeg er gravid,men neida den blir ikke positiv den jæ.....testen:-((

kjenner det samme som sist jeg var gravid....

noen andre måter vi kan finne de ut på kansje hehe

må vel bare bite i det sure eple og vente

Huff ja......har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på do i dag og sjekka om tanta har kommet.........blir noen nervepirrende timer frem til jeg får testa.......

Annonse

d ebra d ikkje e berre ej som he d sann:)

ej he ikkje regelmessig mens,men ej hadde el slim for 2veke sida. rundt dei tide ej å sambo hadde ubeskytta sex 3 gonga=)

men testane blir ikkje positive:/ tok to forge helg, å en no på fredag,men ng den me. men ej he mensmurringa av å til,å når ej tissa så stikke d i lysken, kjempe trøtte å sliten heeile tida,sell om ej søve fra hall 12 til 8 på morgonen kvar dag. å d e jo ikkje lite søvn. brøsta mine e ikkje ømme,men d stikke i dei av åtil å brystvorta klør. å i dag he ej våre kjempe kvalme:/ å ingen tegn til at tanta skal komme, bortsett fra at magen e litt håven,ser ut som ej e nesten 3 måna på vei:) så ej blir kjempe skuffa vist tanta kjeme:(

d e ganske kjedeli å må sove på handuk ifare for at tanta skal komme å ødelegge senga=)

vi fe krysse fingrane for at vi testa positivt!!

Hei Marita og Saltpute

Har IKM i dag! Tempen har nå stigi og tanta har ikke kommet så dette lover veldig bra! =0)

Får dessverre ikke testa i dag på morran (har brukt opp alle testene....

Marita. Har du testa! =0)

Saltpute. tror kanskje jeg ville venta non dager til, og dersom tanta ikke dukker opp og du fortsatt ikke tester positivt så tror jeg jeg ville hørt med legen ja...

Ha en fin dag dere!

Du må ikke bli lei deg om du ikke er gravid nå da. Forrige måned var jeg helt overbevist. hadde alle symptomene, og ingen tvil. Men- joda.. tanta kom den. en dag over ikm.

Jeg syntes også at jeg hadde en svvvvaaaak strek, men dette viste seg å være innbildning. ville bare si det. Håper ikke du ble sint på meg nå, men det er litt viktig ikke å bestemme seg helt før man er 100 prosent sikker.

I alle tilfelller ønsker jeg deg lykke til

Jeg leser med spenning hvordan det gaar med dere jenter, som er i samme situasjon som meg. Takk for svar forresten, angaaende proevenekt osv...jeg kan jo teoretisk sett vaere i samme situasjon som deg, bare at jeg ble sjekket "overalt" i januar, midt i EXU, og man fant ikke graviditeten, helt tomt livmor, eggledere og eggstokker... Det er naa godt 6 uker siden SA var ferdig etter 5,5 uke, saa det skal godt gjoeres at det er den graviditeten som fortsatt gir svake streker hos meg. Jeg har dessuten hatt helt blanke tester samt null gravidtetssymptomer i over to uker etter at det hele var over. Saa testet jeg ikke en stund, men har hatt veldig svakt pos og noen negative restultater i ulike varianter naa siden 15 mars.

Det jobber paa i magen og jeg har symptomer, men jeg er ogsaa realistisk. Syens det er rolig paa symptomfronten, men man venner seg jo til dem ogsaa...

Enten har jeg bommet helt ufattelig paa EL, som jeg trodde var 2 mars, og som i stedet maa ha vaert en gang 10-12 mars, ellers saa er det noe muffens her.

Er rolig og litt mer behersket akkurat naa, og forberedt paa alle utfall. Skjer det ikke noe innen neste helg, saa tar jeg turen til legen. Da er jeg ved IKM rundt 23-27 mars, rundt 4 uker avgaarde dersom det er noen huleboere, man vil kunne bekrefte eller avkrefte en graviditet da, ogsaa med UL tror jeg. Tester her er noe herk, og jeg begynner aa bli lei passe lei dem for aa si det mildt, hehe... Som laget for frustrasjoner. Bedre aa teste hver 3. dag eller noe. Har forresten mer hell med tester paa ettermiddager, og ikke morgener (!!?) Svake utslag ettermiddager og ikke om morgenen, to dager jeg testet begge tidspunkter, snodig, men bekrefter det som staar paa pernille.info om at man kan ha vekselvis pos og neg tester om man begynner aa teste altfor tidlig. DET har jo innlysende jeg gjort da.

Tar kanskje en test i morgen, i hvert fall ingen TR her i gaarden...

Tenker ogaa litt paa det der med at man etter aa ha mistet jo faktisk maa ha en EL for i det hele tatt aa kunne faa en paafoelgende TR...det er jo EL som kommer foerst, saa jeg haaper enda. Uteblitt EL er jo det beste tegnet. Mener jeg har hatt EL, og tror kanskje at jeg maa vente lenge foer jeg faar vite noe. Til legen tidlig april i hvert fall dersom ingenting skjer. Bare julenissen vet paa det naavarernde tidspunkt, synes dere ikke det er utrolig irriterende?? Hehehe...

Og mens jeg tenker paa alt dette jobber der i magen min... =o)()())))))((((

Hei mamman til lille Håkon

Joda er jo klar over det, og blir ikke sint fordi du nevner det =0)

Er jo ikke gravid før testen har blitt positiv! Og det ble den ikke i dag heller..... Meeen lov å leve i håpet! *hihi*

hei igjen knøtta....

testa jeg i dag tidlig...går ikke ann og få det mere negativt altså hehe

men tanta holder seg borte så kan ikke annet enn og vente.

er ikke helt i form heller så jeg føler det er noe.mulig eggløsning har vært litt senere enn jeg trodde så kansje kansje

Jeg blir ikke sinna, og heller ikke ekstremt lei meg dersom jeg ikke er gravid naa. Det er heller det at jeg har gaatt paa en ny pp direkte etter aa ha mistet to ganger paa 5 mnd, og ikke gravid er helt greit faktisk! Det er vel heller gravid og noe muffens som er det jeg vil bli lei meg for. Eller jeg vil da vite at det er lurt aa ta en god pause fra proeving og kanskje gaa paa til hoesten igjen i stedet... =o))

Men ved godt mot, og har ikke innbilningsstreker, men blaafargete streker, noen ganger syltynne, noen ganger svake blaa som forsvinner, og noen ganger halve streker som blir... Jeg har nok begynt aa teste ALTFOR tidlig, grunnet uklar syklus etter EXU, saa at noen er paa gang, er jeg rimelig sikker paa, man hva det er, og om det er noe nytt eller noe som har vaert en stund, men som ikke skal bli, DET er jeg mindre overbevist om. Jeg kan ha hatt EL saa sent som 13 mars (med ELslim 9-11 mars) og da har jeg faktisk ikke IKM enda! Og symptomene har roet seg litt, det er mer jobb i magen jeg kjenner, som at livmoren strekker seg og at det bobler litt der inne paa et vis. Vanskelig aa innbille seg det.

Som som sier, og som er veldig viktig, i dette gamet er ingenting helt sikkert foer det er 110% sikkert, DET er helt sikkert.

Jeg er uansett glad for ditt og alle andre sine innspill, det er derfor man er her inne. Skal man bli fornaermet for alt mulig, faar man finne seg en annen hobby enn bim... ;o7

Hei. Ny på forumet, men ble fasinert av overskriften din :-) Mandag i dag, har du testet positivt? Jeg har det på samme måte, men onsdag. Har testet to ganger neg. allerede... Håper positivt resultat for deg i dag!!!

Marita og Cesto-

åååå er så kjedelig å teste negativt!!! Men det har vel sine grunner det da, når man tester "litt" tidlig.... *hehe* Men vi er vel sånn vi damer, piner oss selv i det lengste...testa i dag jeg også, fortsatt like negativt jah.....

Femina!-

Jeg testa 2 uker etter exuen bare for å sjekke om det var noe hcg igjen i kroppen og det var det ikke! Testene mine ble blendahvite, ikke rom for tolkning i det hele tatt kan du si! Synes jo det skulle være rart om det er derfor du får så "rare" testsvar nå, såpass lenge etter.......

Har egentlig slått meg til ro med at jeg IKKE er gravid nå da, siden jeg bare tester negativt. Og dersom tanta kommer så må jeg bare le, for jeg har jo da gått på tidenes aprilspøk, og det før april har starta!!!!! Skal ta en siste test i morratidlig, med "fersk" morraurin (fikk ikke testa i dag på morran, men litt utpå...). Er den negativ så får jeg bare vente på tanta..

Begynner jo å lure på om el ikke kom da jeg trodde, men jeg testa pos på eltest, i tillegg til at jeg temper, så samme dag som eltest hadde jeg en dipp, hvor igjen dagen etter tempen steig mye slik som er vanlig etter el. Og der oppe har tempen holdt seg i disse ukene. I dag steg den faktisk ytterligere! Så ikke vet jeg.....

Men hvis du muligens hadde el rundt 13.mars så er jo ikm i morra da!? Blir spennende å se Femina!

....ble en "thriller" det her da! *hehe*

Kryss alt untatt beina, jenter!!!! Både for dere selv og meg! =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...