Gå til innhold

Fødselshistorier inne på fødselsangst

Anbefalte innlegg

Gjest miang20&alicja04.06.07

til alle dere som prøver å hjelpe med å fortelle om dere fines fødsler / grusomm men som var levbart: DROPP DET.

Til dere som ønsker å fortelle historiene deres grunnet at dere nå har angst: advar i forumtittelen.

Det hjelper ikke oss med linjer som "Du glemmer all smerte med en gang ungen er ute og er på brystet ditt".

slutt med disse historiene, blir jo bare mer redde her

Fortsetter under...

Det er faktisk to hele forum som er for fødsler. Det er fødselsdebatten og Min historie.

Jeg syns egentlig det er et ganske greit tips å gi siden det alltid blir krangel hver gang noen legger ut sin fødselshistorie når noen har kommet med "jeg er redd for å føde fordi..." så kommer noen og bygger opp under dette. Jeg leser selv endel om fødsler men akkurat her inne er vel ikke helt det store stedet å fortelle om det på. Derfor prøvde jeg å oppfordre til at man faktisk skriver at det inneholder sånn og sånn i overskriften.

Takk takk miang!!

Hvis folk her inne vil høre eller skrive om fødsler så får de bruke andre forum eller søke etter det i overskriften!

Men vi må bare innse miang at folk vil ikke forstå.

"kan du ikke bare la vær å lese da" Herregud...

hetti

Helt enig.

Hvorfor skal folk på død og liv legge ut om motbydelige detaljer om sin egen fødsel?

Jeg driter i deres fødsel.

Hvis dere absolutt må fortelle om det, kan dere legge den inn på Min fødselshistorie, hvor folk går inn frivillig for å lese

Bare tanken på en fødsel gjør meg kvalm - og jeg blir fysisk kvalm av å lese deres fødselshistorier.

I min verden er fødsel noe j.... ekkelt, motbydelig og nedverdigende, som jeg forhåpentligvis aldri skal gjennomgå.

Annonse

Fordi det er en mulighet her i norge og det er å ta keisersnitt :-) Samt at man kan få hjelp, om man vil ha dette, så jeg, for min del kommer til å prøve vanlig neste gang, når jegh ar fått litt mer tid på å bearbeide min frykt :-) Det eneste er at jeg har null behov for å lese andres fødselshistorier her inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...