Pus@ Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hei ! Er det noen som kan svare meg på dette... Da jeg stod opp i dag, og gikk på do hadde jeg blødd litt. Det var ikke friskt og rødt, mere litt brunt og grumsete. Jeg har ikke hatt vondt i magen eller noe. Ble litt bekymret, så har vært på do 100 ganger, men det kommer nesten ingenting lengere.. Hva kan dette være ? Håper noen kan svare meg. Hilsen en litt bekymret Pus@
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Hei! Jeg har også lagt inn et innlegg her i dag, om at jeg hadde lyse-brune klumper i utfloden min tidligere i dag. Kanskje ikke det er det samme som deg, men hos meg har det heller ikke kommet noe mer,.. Så jeg vil i alle fall bare be om at det går bra med både den lille spiren og meg i tiden framover... Ønsker deg lykke til! Oppsøk lege hvis du er bekymret!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har også ett innlegg her, litt lengre nede. Hos meg begynte det på torsdag... skal på UL på mandag.
Trønderjente82 Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde også dette i uke 6-7. Nå er jeg i 11 uke og alt står bra til. Så lenge det ikke kommer mer blod så er det mest sannsynlig ikke noe problem. Det er faktisk ganske vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet, men hvis det kommer mer (som ved en mens) ville jeg absolutt ha oppsøkt legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå