Gå til innhold

Ang. abort enten man vil eller ei

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i den situasjonen at jeg i begynnelsen av april 2000 ble så syk at jeg ble innlagt på sykehus pga.nyrebekkenbetennelse, en kaster opp, klarer ikke å ta til seg vått eller tørt. Jeg lå da på sykehuset i en uke med intravenøst. Men kom så ut etterhvert og var slapp og elendig en stund etterpå, jeg har da gått på p-piller hele tiden, men etter at jeg var syk så orket jeg ikke ta så mye som en pille, dette sa jeg ifra til samboeren min, vi hadde da 3 små barn. Vi hadde sex og jeg fortalte da at jeg fortsatt ikke brukte noe, han sa da at jeg hopper av, så det ble gjort, men uhellet var uunngåelig, vi dro da til oslo,en halv times kjøring for å kjøpe abort pillen. Men jeg var og ble gravid, så jeg håpet da at vi skulle beholde den til slutt, men NEI det skulle vi ikke, så jeg ble sønderknust og måtte ta den lange veien til abort klinikken(jeg ønsket ikke å fjerne det, men da ville vi bli en splittet familie om jeg valgte det men det ønsket jeg ikke. Aborten ble utført. Men jeg sliter ennå med det og har store problemer pga. dette.Hater han og elsker han. Men jeg håper engang at jeg skal få en attpåklatt.Kanskje for å få det barnet jeg da ikke fikk. Det jeg mener,er at det er viktig å tenke seg godt om,før man gjør noe overilt og kanskje absolutt ikke ønsker. La ikke den andre halvdelen bestemme, de har jo også et valg, de kan ikke si at det er greit du ikke bruker prev. men den dagen uhellet er ute, så skal kvinnen måtte ta en medisinsk utskapning, nei takke meg til, jeg gjør IKKE det engang til, for så lettvint er det bare ikke, det er som en operasjon.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...