Gå til innhold

Kjære hemmelige venn:)

Anbefalte innlegg

Tusen, tusen takk for nydelig overraskelse i posten idag!! Nora har nå vært gul og fin som påskeharen, og jeg har løpt huset rundt etter fotoapparatet for å sette bilde inn på hjemmesiden - før mannen innrømmer at han har glemt igjen fotoapparatet på jobben! Nå ligger han tynt an;-)

Smekken er kjempefin, men før jeg klarer å få tatt bilde av den får hun ikke ha den på når hun spiser altså:)

Hvis vi ikke har en copy cat inne på sidene her, må jeg jo gjette på at min hemmelige venn er............ Hoppetussa!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8749594-kj%C3%A6re-hemmelige-venn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt riktig! Derfor ga jeg deg litt hint FØR jeg sendte overraskelsen, siden du sannsynligvis gjettet hvem jeg var med gaven, regnet med at smekka var et hint i seg selv! Fint at du likte den! Den kan forøvrig vaskes på 60 grader, om du skulle lure på det.

Jeg hadde en følelse av at det var deg hele tiden, men da du skrev at jeg ikke visste navnet ditt ble jeg litt forvirret - for det står jo på hjemmesiden;-)

Er det navelbrokket tuppene våre har felles, da - hehe!

Smekken er nydelig den, må passe på at den er ren til finmåltidene i påsken, ja! Og 60 grader er notert:-)

Å, står navnet mitt der? Jaja, det hadde jeg reint glemt.

Hehe, navelbrokket har de felles ja, for en ting å nevne at de har felles, litt dumt formulert av meg under hintinga det der! :-)

Jeg har vel også vært litt sløv med å unngå å skrive andre innlegg samtidig som jeg skrev som anonym hemmelig venn, da var det kanskje litt gjennomskuelig?

Jeg har også prøvd å gi det litt avstand i tid når jeg har svart på de ulike innleggene, men vi begynner jo å bli ganske kjent her inne - det skal litt til å kamuflere seg godt lenge, ja:-)

Smekken ligger framme som reneste påskepynten den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...