Gå til innhold

heisann jenter:)


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

da var jeg hos legne på torsdag.. var ikke gravid:):) :) var bare hormoner etter svangerskapet.... ble igrunn veldig lettet da jeg fikk vite det... sambo er blitt en helt annen person i det siste, han går turer med lillegutt og hjelper masse til hjemme... han er i mega godt humør og vi koser oss kjempe masse:)

føler at jeg har det mye bedre nå:) smiler mye mere og koser oss masse med jonathan:)

skal forresten til øynelegen med lille gutt til uka, legen var bekymret siden han bare sjeler på venstre øye og vi får fysioterapaut hjem 1 gang i uka siden ikke jonathan vil løfte på nakken da han ligger.. hun hjelper oxo med og få han til og venne seg til og ligge mere på høyre side med hodet , han er kjeme skjev i hodet nekter og ligge på høyre side, så nå går ting strålende :)

 

hvordan går det med dere da??

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott, da håper jeg inderlig at alt holder seg fint fremover for dere - at dere ikke hopper mer i høyet før prevensjon er på plass, og at samboeren din viser seg å ha forandret seg permanent.

:-)

Jeg sliter megamasse psykisk etter fødselen, har endelig kommet meg til lege - det var en veldig tung kneik å komme over, det å be om hjelp - har jeg aldri gjort før - det er uvant og skremmende å vise seg så svak, men nå var det ingen vei utenom.

Jeg er jo redd for at det skal få konsekvenser for ungene mine - som jeg alene med fra søndag til fredag hver uke.

Jeg er ingen god mor hverken for lillemann, eller for trassungen min - har ikke tålmodighet og engasjement for dem slik jeg burde - alt føles som et endeløst ork uten glede.

Men nå skal jeg iallefall få hjelp på en poliklinik hvor de driver med fødselsdepresjoner, det skal bli godt.

Håper bare ikke de har grusomt lang ventetid.

Legen min sa jo at jeg er i en ekstremt utsatt situasjon som er alene med to så små barn, uten nettverk og avlastning og med så mye syksom som vi har hatt siden lillemann ble født.

Er visst ekstra lett å få fødselsdepresjoner når man sliter med slike ting samtidig.

Så jeg håper humøret skal letne nå som solen har begynt å titte frem, og at tårene snart tar slutt.

 

klem tilbake

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!!! Kjempegreier!

 

Her har jeg nok å henge fingrene i. Thea har begynt å snu seg over på mage. Og når hun har ligget en liten stund, så blir hun nokså irritert, så da må jeg snu henne på rygg igjen. Bare jeg snur meg så ruller hun på mage igjen, og ligger å kjefter:)

Var på 3.mnds kontroll på onsdag og fikk vaksiner og greier, hun har lakt på seg kjempemasse, har fløte i puppene!! Men utpå onsdagskvelden fikk hun feber og ble veldig dårlig, hadde 38,9, så da fikk hun paracet, syns det var ganske skummelt:(

Var nok en reaksjon på vaksina:(

Men morran etter var hun heldigvis like fin igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre! Håper ting stabiliserer seg for dere tre nå framover da :-)

Her i gården har døgnet for få timer for tiden, og jeg har skallebank hver dag,...Men alt i alt går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...