Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei dere. Sambo og jeg har blitt enige om at vi vil prøve å få barn, men ikke bestemt helt når vi skal starte prøvingen. Muligens innen et år. Jeg er utrolig glad for dette, da jeg har vært mer utålmodig enn han. Vi er begge passert 30. Det som nå irriterer meg er at han aldri snakker om det, tar aldri opp temaet. Det er alltid jeg så må ta det opp. Begge har jobb, men leier en bolig og vil muligens kjøpe et sted å bo før vi får barn . Men han snakker aldri om dette heller uten at jeg tar opp temaet. Merker jeg blir super irritert av dette. Velger å være anonym her og håper det er greit. Ønsker gjerne synspunkter fra dere! Godt å få det ut her.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8749538-sambo-vil-ha-barn-men-er-ikke-s%C3%A5-engasjert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #2 Del Skrevet 25. mars 2007 Min samboer var akkurat lik. Det var han som foreslo at vi skulle forsøke å lage baby - jeg ble kjempeglad, og begynte jo planleggingen for fullt - men det var vanskelig å få han med på det. Han svarte bare med ja og ha når jeg pratet om det, og jeg følte nesten at han ikke hadde lyst på baby likevel... Det var alltid jeg som tok opp temaet, og han var aldri noe særlig interessert i å prate om det. Til slutt tok jeg det opp med han og forklarte hvordan det fikk meg til å føle.. At jeg ble usikker på om han hadde ombestemt seg osv. Da jeg fortalte det ble han lei seg og sa at det ikke var noe han heller ville enn å ha barn med meg.. Han hadde rett og slett ikke tenkt over at han var lite engasjert i alt baby-pratet. Etter dette ble han mye bedre, og nå er han jo mer engasjert enn noen gang. Drar meg med for å titte på babytøy, kjøper baby-bøker osv. Jeg tror rett og slett at vi jenter bare er veldig anderledes her... Men prøv å ta det opp med samboeren din - det funket hvertfall for meg! Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8749538-sambo-vil-ha-barn-men-er-ikke-s%C3%A5-engasjert/#findComment-8763270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå