Gå til innhold

Var på privat UL idag! jeg hadde rett=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev jo om den teite legen igår som gidde meg en termin 18 november, barnet var 6-7 cm, kjempe livlig å hjerte slo godt=) var 11 + 1 dag, skal ha termin 14 oktober!! hærligt å ha rett altså. jeg trodde selv 20 okt. men bør jeg slutte med folat nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se der!! Kjempeflott!!

Herlig at du fikk den bekreftelsen!!

Det med folat vet jeg ikke. Tror ikke det skader å fortsette, men det velger du selv!

Skrevet

skal vel ta folat ut di 12 ukene,etter det bør du slutte=)

Skrevet

da slutter jeg neste uke=) ja det var herligt å få den bekreftelsen=)

Skrevet

Om folat sa min lege at jeg skulle ta det de første 12 ukene som vanlig. Men at jeg bare kunne ta opp boksen. Men denne positive effekten var ikke så stor etter de første 12 ukene, men det gjorde ingen skade heller.

Skrevet

okay men da vet jeg det=) er bara så glad for oktoberbarn jeg=)

Skrevet

hei du tenger ikke å slutte på folat før boxen er tom...jeg tar det ennå og er 15 uker på vei...legen sa at folat ikke kunne skade barnet på noen måte.. :) (er bare på besøk på 1trimester)

Skrevet

jeg hadde gått tilbake til den dumme legen og sagt det jeg! Bedt om unnskyldning og litt mer respekt neste gang!(eventuelt meddele at du bytter fastlege)

Lykke til videre og gratulere med oktoberbarn:)

Skrevet

det med folat er jeg usikker på,jeg er også 11+1 i dag..Men jeg tar det ennå.... Termin 14 oktober?? Så gøy,jeg har termin den 15 oktober:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...